Hey, ik ben bezig met een project op mijn werk. We proberen een bedzijde patienten karretje te maken voor brein testen bij mensen die zwaar hoofdtrauma geleden hebben. Het karretje is al gekozen, een arm voor de monitor en microfoon ook (stem besturing) maar ik ben op zoek naar een degelijke lader en inverter. Het plan is om dit karretje naar de patient te brengen om de testen uit te voeren maar in een hospitaal zijn er niet altijd stop contacten die je MAG gebruiken.
Nodig:
Totaal piek verbruik 300W, normaal 200W
Lader EN inverter in een die dus netspanning kan leveren
Batterijen die veilig zijn, geen gas afgeven en diep ontladen kunnen worden
Karretje is te klein voor een rack-ups en de desktop ups gaan niet lang genoeg mee
6-8u werktijd
Vragen:
Wat zijn goede merken
Waar moet ik voor uitkijken
Welke producten heb je goede/slechte ervaringen mee
Ik heb een opleiding electronica maar nooit echt gebruikt. Ik week wat mag en de wet van ohm etc, ik west van gel batterijen maar niet of die wel gebruikt mogen worden met elke lader etc
Nodig:
Totaal piek verbruik 300W, normaal 200W
Lader EN inverter in een die dus netspanning kan leveren
Batterijen die veilig zijn, geen gas afgeven en diep ontladen kunnen worden
Karretje is te klein voor een rack-ups en de desktop ups gaan niet lang genoeg mee
6-8u werktijd
Vragen:
Wat zijn goede merken
Waar moet ik voor uitkijken
Welke producten heb je goede/slechte ervaringen mee
Ik heb een opleiding electronica maar nooit echt gebruikt. Ik week wat mag en de wet van ohm etc, ik west van gel batterijen maar niet of die wel gebruikt mogen worden met elke lader etc
Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org