• Royvano97
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-05-2021
hallo,

ik heb net mijn pc aangesloten die ik al ff niet heb gebruikt, er zit geen kast omheen, gewoon open moederbord.
als ik hem aanzet krijg ik een beepcode..
heb het gefilmd en op youtube gezet. ik kan er zelf niks van maken en heb ook gegoogled maar nergens op uit gekomen..
ik heb alles aangesloten maar krijg alleen dat stomme geluid, geen beeld
help aub!
hier is een linkje: YouTube: Pc faill please help

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-02 12:58
zal beginnen bij je geheugen, alles sticks dr uit en proberen met een stick. Tevens is het ook handig als je wat meer specs erbij zet:

Type CPU
Mobo
Voeding
etc..

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:57
Jammer dat je niet gewoon inzoomt op je hardware zelf. Maar om te beginnen, heb je de 4/8-pins CPU 12V stekker aangesloten? En verder zie hier: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Verwijderd

Ik zou iemand laten helpen met verstand van pc's gezien je vorige topic. Straks maak je iets stuk en dat is zonde: )

• Royvano97
het enige wat ik eigelijk nodig heb is wat die beep betekent maar het is een p4b533 moederbord met pentium 4 processor. voeding is een component pro maar daar ligt het probleem niet. zal ik een nieuw filmpje maken met meer ingezoomd?

• Nielson
Nee, je kunt beter de troubleshooter doorlopen. Zo staat er wel ergens in om zo minimaal mogelijk op te starten, dus bv zonder die vracht pci-kaarten. Die heb je immers niet nodig om beeld te krijgen.

• Royvano97
maar wat ik raar vind is: ik heb een moederbord een daar zit een vga poort in, maar dat is een vga die binnenin pinnetjes heeft en waar geen pinnentjes in kunnen, en in de videokaart is het wel een waar pinnen in kunnen, dan moet ik dus de videokaart gebruiken he?

• Nielson
Dat is dan geen vga aansluiting maar een DE9 seriële poort.

• Royvano97
Nielson schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:59:
Dat is dan geen vga aansluiting maar een DB9 seriële poort.
ow thanks!

Verwijderd

Heb je de CPU/Koeler van je moederbord gehaald?

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:47
Weet je zeker dat je de CPU fan ook echt op de CPU fan heb aangesloten? Niet op een SysFan? Want daar klinkt het naar.

Trouwens Damn, Vertical Video Syndrome?

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Pagina: 1