Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoopadvies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:55
Omdat mijn vrij oude laptop steeds trager wordt ( pricewatch: Lenovo 3000 N200 (TY2K2UK) ) ben ik zoekende naar een nieuwe laptop.

Op het werk maak ik gebruik van een HP Probook 6550b en deze bevalt mij eigenlijk prima.

De prijs van de laptop mag max 900 euro zijn, 700 euro voor een goede prijs kwaliteitsverhouding is ook prima.

Ik wil graag de komende jaren vooruit kunnen dus zoek ik vooral een degelijke/stevige laptop, Vandaar dat ik vooral kijk naar de merken HP, Asus en Lenovo.

Eisen zijn:15,4/15,6 inch USB3.0, Gigabit ethernet, minimaal 500 GB harddisk. Core i7 (Eigenlijk neig ik naar Ivy bridge omdat dit het nieuwst is maar als jullie zeggen dat het weinig uitmaakt is dat geen harde eis)

Ik geef sterk de voorkeur aan een mat scherm(zoals hp probook). Verder merk ik dat een IPS scherm erg prettig werkt op m'n tablet. Full-HD is geen harde eis.

Een spelletje op zn tijd spelen(1x per maand).

Als ik zelf een aantal parameters instel kom ik op de volgende 3 laptops.Er zit een behoorlijk prijsverschil in maar dan hebben jullie een idee waar ik op zoek naar ben.
http://tweakers.net/price.../496/311719;311720;313604

Graag ontvang ik een paar tips.

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
Is de grafische kaart ook bepalend? Je zegt dat je 1x per maand speelt, maar zijn er eisen aan gesteld?

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:55
De grafische kaart is m.i. niet bepalend. Echter moet die niet beperkend zijn voor de gebruikservaring voor every-day-use.

Voornaamste wat ik doe is grote bestanden 10GB downloaden, repareren en uitpakken(meestal op een ext HDD) Hier heb ik dus de processorkracht voor nodig(liefst dus ook snelle HDD)