Hoi,
Ben nu al een tijdje op zoek naar een simpele, lichte laptop.
Het type ultrabook, maar zo hoeft het niet genoemd te worden.
Ik heb een pc om op te gamen e.d., en de laptop is bedoeld voor de trein, het werk en de bank.
Mijn wensen zijn dat hij licht en compact is, snel opstart, op zijn minst 200 gb harde schijf heeft, degelijke accu heeft en dat hij naast wat gewoon internet, word en video gebruik wat simpele 2d spelletjes kan spelen.
Uiteraard liefst goedkoop en kwalitatief in orde, 800 euro is voor mij de max qua budget...
Door de mediamarkt lopend en browsend dacht ik aan modellen als:
Lenovo IdeaPad U310
Acer Aspire S 3-951
Samsung 530U3B
Weet iemand een goede deal?
Of, weet iemand naar wat voor minimum specificaties ik op zoek moet gaan?
Of kan ik beter -zoals de buyers guide van tweakers doet geloven- een paar maandjes wachten en dan wat kopen?
Ik ben erg dankbaar voor elke tip die iemand voor me heeft!
Groet
Ben nu al een tijdje op zoek naar een simpele, lichte laptop.
Het type ultrabook, maar zo hoeft het niet genoemd te worden.
Ik heb een pc om op te gamen e.d., en de laptop is bedoeld voor de trein, het werk en de bank.
Mijn wensen zijn dat hij licht en compact is, snel opstart, op zijn minst 200 gb harde schijf heeft, degelijke accu heeft en dat hij naast wat gewoon internet, word en video gebruik wat simpele 2d spelletjes kan spelen.
Uiteraard liefst goedkoop en kwalitatief in orde, 800 euro is voor mij de max qua budget...
Door de mediamarkt lopend en browsend dacht ik aan modellen als:
Lenovo IdeaPad U310
Acer Aspire S 3-951
Samsung 530U3B
Weet iemand een goede deal?
Of, weet iemand naar wat voor minimum specificaties ik op zoek moet gaan?
Of kan ik beter -zoals de buyers guide van tweakers doet geloven- een paar maandjes wachten en dan wat kopen?
Ik ben erg dankbaar voor elke tip die iemand voor me heeft!
Groet