Toon posts:

Bestanden copy pasten van Game CD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Game CD ( Red Fraction of zoiets, is voor me broertje ), alleen heeft hij geen cd player.
Als ik de bestanden van de cd afhaal en op usb zet, is dit dat schending van copy right of iets dergelijks??
Of mag dit gewoon.. Ik kan op internet niet een nuttig antwoord krijgen!

Dankje!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 09:35
Volgens mij mag dit gewoon, zolang je de key (als die erbij zit) maar 1x gebruikt...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2025

Big Womly

Live forever, or die trying

Ik vermoed van wel, maar er zolang het om 1 enkele install gaat en je het niet ook nog eens op jou systeem installeert, zal er geen haan om kraaien.
Sowieso vraag ik me af of gewoon copy-pasten wel zal lukken. Het lijkt me handiger om een ISO te creëren en dan via deamon-tools of gelijke de image mounten op je broertje zijn systeem.
Maar het makkelijkste en legaalste dat je kan doen is gewoon een ODD kopen en die in je broertje zijn PC inbouwen. Dan ben je voor een appel en een ei gesteld en ben je zeker dat je geen wetten overtreed
http://tweakers.net/price...KzCpW0oEIBucXlQDFEouTlWoB

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia