Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

D66 is onduidelijk over toestaan ddos-aanvallen

Pagina: 1
Acties:

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Onduidelijk lijkt me niet het goede woord in deze titel, hij nuanceert het toestaan ervan.

Een betere titel zou zijn: "D66 nuanceert toestaan ddos-aanvallen"

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Had ook gekund, wij hebben gekozen voor een iets andere invalshoek omdat die vernieuwde nuance het er in ieder geval niet duidelijker op maakt.

Ik ben helemaal geen stagiair

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Volgens het Kamerlid is het echter niet zo dat D66 voorstelt om ddos-aanvallen onder bepaalde voorwaarden toe te staan.
Duidelijk genoeg lijkt me. Verder kun je van een Kamerlid niet verwachten dat hij kennis heeft van ddos-aanvallen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Beetje selectief quoten hoor. Direct daarna staat een quote van hem waarin hij zegt:
Dat is onvoldoende uitgekristalliseerd
Verder geeft de zin daarvoor en de alinea daarna eveneens aan waarom het allemaal nog niet duidelijk is.

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 15:29

2

Als ik zijn bericht lees is het kristalhelder, hij zegt dat de regelgeving onduidelijk is, en dat er debat over gevoerd moet worden om duidelijk te maken wat wel en wat niet mag, vervolgens maak je daar als redacteur van "D66 is onduidelijk"? Niet echt de lading dekkend lijkt me, beter was iets van "D66: Regelgeving omtrent online protesten onduidelijk". Nu haal je vanalles door elkaar.