Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397092

Topicstarter
Kennis van me heeft een paar dagen terug een Macbook Air gekocht (13" 256 GB 2012)

Moest vroeger niks van Apple hebben (ben nogal een Windows fanaat) maar toen ik ff opzat vondt ik het stiekem toch wel mooi :P en zit er aan te denken om er ook een aan te schaffen.

Maar iets onbewust weerhoud mij ervan om dit te doen.

Mijn vraag is dus eigenlijk; zou je het aanraden om een macbook aan te schaffen, en waarom? (voordelen/nadelen tenopzichte van Windows) En zou je dan gaan voor een Macbook Air (13" 256 GB 2012)
of toch een Macbook Pro (15" 2,3 GHz) ?

Ik heb trouwens ook een IPhone 4S en dit sluit natuurlijk mooi aan bij nog te komen OSX Mountain Lion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
1) In een Mac subforum vragen of het verstandig is een mac te kopen, wat verwacht je zelf ;)
2) Moeten wij gaan vertellen waarom het verstandig is een mac te kopen? Ik neem aan dat je die beslissing op basis van eigen onderzoek ook wel kan nemen.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Hier kunnen we dus niks mee.

Wat wil je er mee gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDEKKER
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-02-2022
Als je rondzwemt in het geld zal ik het zeker doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:02
Wat hierboven gezegd wordt, in wat voor situatie ga je dat ding gebruiken?

Als het echt MBA vs MBP is, kijk dan naar het volgende:

- Neem je het veel mee of ligt ie alleen maar op je bureau?
Veel meenemen --> MBA, anders MBP

- Heb je de power nodig van de MBP (QC processor, discrete GPU vs DC low voltage processor en IGP)?
Ja --> MBP, anders MBA

En voorderest, Mac OSX werkt stukken beter dan Windows 7. ;)

Gewoon mijn mening uit ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kijk eens. Kom je de komende dagen wel mee door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Over zo'n impulsidee moet je toch echt zelf beslissen. Ga eens een uurtje in een rustige Applestore op een Mac zitten klooien en geef jezelf een week bedenktijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-05 15:28

Hokkie

Hello

Waarom rijdt de een Audi en de ander BMW? De een moet er niks van hebben, terwijl de ander blaren op zijn tong lult over Apple/Mac...

En er is maar één conclusie;

Als jij er mee kunt/wilt werken moet je er een kopen, anders niet. Beide keuzes zijn prima.

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Wij kunnen niet beslissen of het wat is voor jou, dat zul je toch echt zelf moeten doen :) Ga 'ns naar een Apple Store, speel 'ns wat de Macs daar en kijk of het je bevalt. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.