Gelezen berichten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Waarom wordt een topic aangetoond met een rode envelopje nadat ik de topic heb geopend en vervolgens heb gelezen. Op andere fora verdwijnt de highlight, maar bij Tweakers blijft dit altijd staan. Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zo werkt 't forum hier nou eenmaal ;) Let wel: elk forum heeft z'n eigen kleurtje, zo hebben we in de Devschuur paarse envelopjes (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/Open_pro.gif), en worden de envelopjes wel na verloop van tijd grijs (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/Open_off.gif) als er geen reacties meer zijn sinds je laatste bezoek.

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 25-06-2012 09:59 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Het probleem bij mij is dat de envelopjes nog een kleur hebben als ik de volgende dag weer kijk, en er geen nieuwe berichten zijn geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:06

crisp

Devver

Pixelated

NoFearz schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:13:
Het probleem bij mij is dat de envelopjes nog een kleur hebben als ik de volgende dag weer kijk, en er geen nieuwe berichten zijn geplaatst.
Dan wordt blijkbaar om een of andere reden je sessie nooit 'gereset'. Een sessie wordt normaliter als een nieuwe sessie behandeld als er meer dan 15 minuten geen activiteit is geweest.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zonodig kan je overigens alles op gelezen zetten door de sessie te resetten via de indexpagina http://gathering.tweakers.net/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

NoFearz schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:19:
Waarom wordt een topic aangetoond met een rode envelopje nadat ik de topic heb geopend en vervolgens heb gelezen. Op andere fora verdwijnt de highlight, maar bij Tweakers blijft dit altijd staan. Doe ik iets fout?
Op andere fora is het ook nog wel te doen om van elke gebruiker bij te houden of ze elk specifiek topic/specieke post al dan niet gelezen hebben. Met ruim 400.000 gebruikers en ruim anderhalf miljoen topics wordt dat nogal snel een onbeheersbare databasetabel. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1