Hi,
na ruim 6+ jr trouwe dienst, lijkt mijn pc de geest gegeven te hebben..
ik game nauwelijks, maar dat was de laatste jaren vooral omdat mijn P4/ATI 9800pro het niet meer trok.
Zou graag een game als Diablo 3 wel willen draaien.
Newayz, Ondanks de invasie van de (werk)laptop en mijn Dune heb ik nog wel behoefte aan een desktop die de komende jaren weer z'n ding kan doen..Wellicht ooit weer een spelletje, maar vooral voor "regulier gebruik". Heb de laatste jaren niet meer naar representatieve hw gekeken en weet niet zo goed of de mijn wens hieronder beetje hout snijdt.
Ik heb een aantal compontent in mijn hoofd , die ik graag zou willen toepassen, maar liefst zou ik mijn huidige kast (centurion II) nog behouden.
verder heb ik nog een aantal SATA schijven, die zullen uiteraard van het oude naar het nieuwe systeem gaan.. wat mij betreft komt het OS op de SSD om toch maar gelijk de meeste snelheidswinst te behalen.
als iemand mij een beetje zou kunnen adviseren, wordt dat zeer op prijs gesteld
vwb budget ergens onder de 600e zou netjes zijn
na ruim 6+ jr trouwe dienst, lijkt mijn pc de geest gegeven te hebben..
ik game nauwelijks, maar dat was de laatste jaren vooral omdat mijn P4/ATI 9800pro het niet meer trok.
Zou graag een game als Diablo 3 wel willen draaien.
Newayz, Ondanks de invasie van de (werk)laptop en mijn Dune heb ik nog wel behoefte aan een desktop die de komende jaren weer z'n ding kan doen..Wellicht ooit weer een spelletje, maar vooral voor "regulier gebruik". Heb de laatste jaren niet meer naar representatieve hw gekeken en weet niet zo goed of de mijn wens hieronder beetje hout snijdt.
Ik heb een aantal compontent in mijn hoofd , die ik graag zou willen toepassen, maar liefst zou ik mijn huidige kast (centurion II) nog behouden.
verder heb ik nog een aantal SATA schijven, die zullen uiteraard van het oude naar het nieuwe systeem gaan.. wat mij betreft komt het OS op de SSD om toch maar gelijk de meeste snelheidswinst te behalen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 39,63 | € 39,63 |
| 1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 167,- | € 167,- |
| 1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 107,10 | € 107,10 |
| 1 | Sapphire HD 6850 1GB GDDR5 PCIE | € 119,- | € 119,- |
| 1 | MSI H67MA-E45 | € 81,99 | € 81,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 513,04 | |
als iemand mij een beetje zou kunnen adviseren, wordt dat zeer op prijs gesteld
vwb budget ergens onder de 600e zou netjes zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Cr0sZ op 24-06-2012 23:22 ]