Macbook Air registreren error

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 22:56
Ik wil mijn macbook (medio 2011) die ik op 22 juni 2012 (eergisteren) heb aangekocht graag registreren in mijn Apple account, waar mijn ipad 2 en iphone 4s al instaan.

Wanneer ik mijn macbook air wil registreren, en dus het serienummer invoer waarna hij het model aangeeft en ik de aankoopdatum (22 juni 2012) invoer en op register klik, krijg ik de volgende melding :

We're sorry, but the date of purchase does not appear to be correct for the serial number you've entered.

If you believe you received this message in error, you can try again or update your
Proof of Purchase information.

doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Misschien is deze MBA al een keer eerder teruggebracht? Waardoor deze dus al een keer geregistreerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
de doos zat nog in seal folie, het lijkt me niet dat deze al een keer gebruikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:44
En je hebt hem wel bij een Apple winkel of dealer gekocht?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
StevenK schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:30:
En je hebt hem wel bij een Apple winkel of dealer gekocht?
ik heb hem bij de MediaMarkt gekocht ja, die naar mijn weten een officieel reseller zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
morgenvroeg gewoon ff bellen naar apple, dan weet je het zo! En als apple zegt dat het niet klopt ga je lekker terug naar MM

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze sealen opnieuw bij MM als er eentje wordt teruggebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Met de originele Apple sticker op het plastic dat om de Macbook zelf heen zit? Lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Waarschijnlijk is de Macbook ondertussen zo lang geleden geproduceerd dat ze niet meer standaard geloven dat hij nu pas voor het eerst aangezet wordt. Standaard gaat namelijk de AppleCare van 1 jaar in op het moment dat je hem voor het eerst met internet verbindt. Waarschijnlijk is een belletje naar Apple voldoende om hem alsnog te laten gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
de originele apple sticker zat idd ook nog als seal op de folie om de macbook zelf.

ik zal apple morgen even bellen, het is dus geen bekend probleem oid;)

thx voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
Ik heb gisteren ook een nieuwe (2011) Air gekocht. Ik kan hem wel registreren, ondanks dat Coconut aangeeft dat de MacBook al 7 maanden oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Als ik naar support van Apple ga staat er dat je 90 dagen gratis support hebt startend op de aankoopdatum van je Mac.
Om dat te verieferen en door te gaan naar het volgende menu om contact met Apple op te nemen moet je het serienummer invoeren met de aankoopdatum....

Daar krijg ik dus weer de melding dat hij niet geactiveerd kan worden met de ingevoerde aankoopdatum, en via het betaalde 0900 nummer kan contact worden opgenomen met de Apple helpdesk.

Ook kan via de site een verzoek worden ingediend waarbij een bewijs van de aankoopbon moet worden meegestuurd, waarna je binnen 24 tot 48 uur antwoord zal krijgen.

Dit heb ik zojuist gedaan en ik ben benieuwd;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
ik ontving zojuist een e-mail van Apple dat mijn macbook geregistreerd is en ik de aankoopdatum moest verifiëren, eerder vandaag stond er dat de garantie in december afliep en de telefonische support verlopen was, maar nu is alles netjes zoals het hoort te zijn.

prima support !
Pagina: 1