Aangezien ik nog geen algemeen topic omtrent deze tablet heb aangetroffen op dit forum, heb ik besloten deze dan maar zelf aan te maken. Zelf draai ik Windows 8 Release Preview alweer een tijdje op dit apparaat en volgens mij is de W500, op de Samsung Slate 7-Series na, de snelste Windows 8 Ready-tablet die je momenteel kunt kopen. |

|

Gebruikershandleiding NL (Zip) Snelstart-gids NL (Zip) Windows 8 Release Preview installeren op de Iconia Tab W500 |

Op de GSensor-driver na, werken alle andere drivers out-of-the-box in Windows 8 Release Preview. De GSensor-driver voor Windows 7 dien je te installeren onder Windows 8, anders zal het beeld niet roteren wanneer je het scherm kantelt. Ook zijn de programma's Auto Screen Rotation Blocker en Device Control nodig. Vervolgens zal het beeld roteren zoals je kan zien op het filmpje wat ik heb gemaakt van mijn W500. Officiele Windows 8-ondersteuning volgt op een later tijdstip. |

Aangezien er teveel accessoires zijn om hier te vermelden, heb ik besloten om alleen de link naar de Acer Store te vermelden. Die vindt je hier. |

Deze OP wordt nog verbeterd...
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |