Aankoop advies behuizing

Pagina: 1
Acties:

• Rickyboy30
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-10-2018
Hallo Tweakers,

Al enige weken zoek ik naar een mooie en nieuwe behuizing.
Dit omdat mijn huidige behuizing gewoon niet de airflow bied die ik nodig heb ( Kast is ongv. 8 jaar oud ).

Nu zit ik met het volgende in me hoofd:
Wat is meestal het verschil in kwaliteit als je een goedekope kast met een duurdere kast vergelijkt? Denk hierbij van een 30 euro kast met een 80 euro kast.

Waar moet ik naar kijken als ik een behuizing wil kopen?

Groeten,
Rick

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:19
Kasten van 30 euro zijn vaak goedkoop afgewerkt, wat minder stevig, en hebben weinig mogelijkheden.

Kijk eens rond naar kasten van beetje bekent merk, Antec, Cooler Master, Lian-Li of Thermaltake bijv. Zoek eens iets wat je zelf mooit vindt, je koopt een kast natuurlijk beetje op het uiterlijk. En ga dan eens zoeken naar reviews, kun je alles kwijt in de kast wat je kwijt wilt in jouwn computer kast. En wat is de bouwkwaliteit van betreffende kast?

Specs!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-03 01:10

Koenvh

Hier tekenen: ______

Kwaliteit kan je niet baseren op prijs. Je moet kijken naar de airflow, ondersteunde moederborden, aantal fans...
Persoonlijk ben ik fan van de pricewatch: Antec One Hundred
Goedkoop, en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Antec, Cooler Master, Thermaltake, Zalman, Corsair, Silverstone maken over het algemeen goede behuizingen

🠕 This side up

• Rickyboy30
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-10-2018
Hallo, bedankt voor alle reacties.

Tjsa ik denk dat dat al mijn vragen wel heeft beantwoord! Kijk nu uit naar de CoolerMaster CM690 II Advanced 3.0 editie.

Bedankt!