Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:39

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Beste mede-Tweakers,

Mijn vriendin wil graag een video maken in fotoboek vorm. Denk hierbij aan pagina's die mooi omslaan en alles mooi geanimeerd. Dit omdat het een stuk leuker is dan een standaard video-slideshow. Zelf zou ik zoiets in After Effects gemaakt hebben, maar omdat mijn vriendin het type 'filmpje maken met Windows Moviemaker' is gaat 'm dat niet worden voor haar. :+ Ze is dus op zoek naar een programma waarmee ze haar idee kan bewerkstelligen op een drag-'n-drop manier. Niet teveel poespas maar toch een leuk resultaat. Zelf heb ik al wat zitten zoeken op Google maar het enige wat ik tegenkom zijn fotoboek PSD templates, After Effects templates en fotoboek programma's. Niks dus waarmee je makkelijk een geanimeerd fotoboek in elkaar kan zetten. Hebben jullie enig idee welk programma hiertoe in staat is?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddey
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-09 23:30
ProShow Producer kan wel een film maken van een verzameling foto's met o.a. pagina-effecten als overgang tussen foto's (er zijn honderden overgangen beschikbaar, waaronder een verzameling pagina omslaan). Je kunt heel veel met het programma, maar als dat niet nodig is is het volgens mij niet al te complex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit de optie dia-wisselen-door-pagina-omslaan niet in Powerpoint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 08:25

DonMetal

Doet Iets Met Media

Aperture heeft daar wel aardige dingen voor, maar als ik "Windows"-moviemaker hoor gaat hem dat niet worden denk ik?

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:39

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Dank voor de reacties! Ik heb echter een verkeerde beschrijving gegeven volgens m'n vriendin |:( Ze wilde het hele gebeuren in Sony Vegas doen (blijkbaar heeft ze meer 'skills' dan ik dacht :+ ) Dat idee heb ik echter direct afgeschoten want dat gaat voor zover ik weet niet, althans niet hoe zij het wil. ProShow Producer ziet er overigens wel goed uit, dus misschien dat ze daar nog een kijkje gaat wagen :) Anyways, mochten er nog meer ideeën zijn dan hoor ik het graag :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfos
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Volgens mij gaat dat juist prima in Vegas, daar zitten vrij veel van dat soort effecten in, waaronder 'page peel'. Weet je ook welke versie van Vegas? Ik zie dat je er tegenwoordig een boel hebt.
Pagina: 1