Beste mede-Tweakers,
Mijn vriendin wil graag een video maken in fotoboek vorm. Denk hierbij aan pagina's die mooi omslaan en alles mooi geanimeerd. Dit omdat het een stuk leuker is dan een standaard video-slideshow. Zelf zou ik zoiets in After Effects gemaakt hebben, maar omdat mijn vriendin het type 'filmpje maken met Windows Moviemaker' is gaat 'm dat niet worden voor haar.
Ze is dus op zoek naar een programma waarmee ze haar idee kan bewerkstelligen op een drag-'n-drop manier. Niet teveel poespas maar toch een leuk resultaat. Zelf heb ik al wat zitten zoeken op Google maar het enige wat ik tegenkom zijn fotoboek PSD templates, After Effects templates en fotoboek programma's. Niks dus waarmee je makkelijk een geanimeerd fotoboek in elkaar kan zetten. Hebben jullie enig idee welk programma hiertoe in staat is?
Mijn vriendin wil graag een video maken in fotoboek vorm. Denk hierbij aan pagina's die mooi omslaan en alles mooi geanimeerd. Dit omdat het een stuk leuker is dan een standaard video-slideshow. Zelf zou ik zoiets in After Effects gemaakt hebben, maar omdat mijn vriendin het type 'filmpje maken met Windows Moviemaker' is gaat 'm dat niet worden voor haar.