BootCamp & iMac -> Blinkende cursor bij starten Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdkleijn
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-10 14:22
Zoals in de titel genoemd heb ik dus een iMac (mid 2010 exemplaar) met daarin de originele HDD, optidrive en een achteraf ingebouwde SSD. Het probleem is als volgt: Ik heb met Boot Camp geprobeerd windows te installeren, maar iedere keer blijft Windows hangen nadat de installatie opnieuw wil opstarten. Hij blijft dan dus staan op een knipperend streepje.

Ik heb al geprobeerd met behulp van de herstelschijf van Windows verschillende bootrec commando's uit te voeren, maar dit heeft geen effect.
Als ik overigens de herstel-CD tijdens het opstarten selecteer en verder niks indruk wordt Windows wel gestart.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit probleem? Ik wordt er helemaal gek van. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 20:14
Helaas heb ik hier ook ervaring mee, de oplossing:

Maak je iMac weer open en plaats de SSD tijdelijk in de orginele HDD bay en installeer Windows met de originele optische drive. Hierna kun je hem weer terug plaatsten in de Optibay en werkt hij nogsteeds

PS dit was trouwens met een 24" iMac late 2009 (nVidia chipset)

[ Voor 11% gewijzigd door Arjan Scholl op 24-06-2012 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:43

Japie.G

Colour Classic

Ja, heb t ook eens gehad.

Toen opgelost door een origineel Apple BEDRAAD toetsenbord aan te sluiten en op enter te drukken.. Weird, maar dat hielp toentertijd bij mij! Met het draadloze toetsenbord bleef hij maar hangen.

Succes!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output