Zoals in de titel genoemd heb ik dus een iMac (mid 2010 exemplaar) met daarin de originele HDD, optidrive en een achteraf ingebouwde SSD. Het probleem is als volgt: Ik heb met Boot Camp geprobeerd windows te installeren, maar iedere keer blijft Windows hangen nadat de installatie opnieuw wil opstarten. Hij blijft dan dus staan op een knipperend streepje.
Ik heb al geprobeerd met behulp van de herstelschijf van Windows verschillende bootrec commando's uit te voeren, maar dit heeft geen effect.
Als ik overigens de herstel-CD tijdens het opstarten selecteer en verder niks indruk wordt Windows wel gestart.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit probleem? Ik wordt er helemaal gek van.
Ik heb al geprobeerd met behulp van de herstelschijf van Windows verschillende bootrec commando's uit te voeren, maar dit heeft geen effect.
Als ik overigens de herstel-CD tijdens het opstarten selecteer en verder niks indruk wordt Windows wel gestart.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit probleem? Ik wordt er helemaal gek van.