Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:57
Hi,

SGS2 op Gingerbread, de update naar ICS lijkt niet te lukken?

Afbeeldingslocatie: http://i1090.photobucket.com/albums/i368/kristanoost/ff.png

Er is dus een update, maar toch ook niet... :?

Hellupp

Thanks already,

Kristan

[ Voor 8% gewijzigd door StrongArmLance op 24-06-2012 18:21 ]

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 07:57

silitek

Tubes Only

Wat heeft dit met S3 te maken?
GoT is geen helpdesk, by the way.

Tubes....It's what make music music!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ja en daarnaast is je KIES verouderd en die moet geupdate worden en niet je telefoon.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• StrongArmLance
Touchdomex schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:35:
Ja en daarnaast is je KIES verouderd en die moet geupdate worden en niet je telefoon.
Maar er staat geen updates?
En daarnaast, ik kom hier gewoon met een probleem? :/

Titel was een stom typ foutje :$
Touchdomex schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:35:
Nee, de telefoon zit nog op gingerbread, niet op ics

[ Voor 34% gewijzigd door StrongArmLance op 24-06-2012 18:43 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

kristan schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:39:
[...]

Maar er staat geen updates?
En daarnaast, ik kom hier gewoon met een probleem? :/
Er staat letterlijk in je scherm update KIES en controleer op updates. Zorg er in ieder geval eerst voor dat KIES zelf geupdate wordt.

Daarna kijk welke telefoon het precies betreft en of er echt al een ICS voor is. Daarna kom weer terug en post je bevindingen. Als ik zo lees is het een KPN toestel en als ik op sammobile.com kijk is er nog geen 4.0.3 firmware voor.
kristan schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:39:
[...]
Nee, de telefoon zit nog op gingerbread, niet op ics
Dat klopt lees eerst eens goed wat je KIES tegen je zegt en daarna ga kijken of je kan update. Als ik snel kijk is er nog geen ICS voor jou specifieke variant van de firmware dus is het nog wachten.

[ Voor 24% gewijzigd door Touchdomex op 24-06-2012 18:46 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• StrongArmLance
Touchdomex schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:45:
[...]

Er staat letterlijk in je scherm update KIES en controleer op updates. Zorg er in ieder geval eerst voor dat KIES zelf geupdate wordt.

Daarna kijk welke telefoon het precies betreft en of er echt al een ICS voor is. Daarna kom weer terug en post je bevindingen. Als ik zo lees is het een KPN toestel en als ik op sammobile.com kijk is er nog geen 4.0.3 firmware voor.
Akkoord, alleen Kies update niet uit zichzelf? Ik heb hem nu al weer gedeinstalleerd.

Hij gaf eerder al meldingen: er is een update beschikbaar voor je telefoon, alleen dan doe ik de telefoon erin en dan is hij up to date...

[ Voor 10% gewijzigd door StrongArmLance op 24-06-2012 18:51 ]

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:39
kristan schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:46:
[...]

Akkoord, alleen Kies update niet uit zichzelf? Ik heb hem nu al weer gedeinstalleerd.
Veel plezier
Verschil Galaxy S2/S3
kristan schreef op zondag 24 juni 2012 @ 18:46:
[...]

Hij gaf eerder al meldingen: er is een update beschikbaar voor je telefoon, alleen dan doe ik de telefoon erin en dan is hij up to date...
Omdat je dus eerst KIES moet updaten. Daarna met de door jou geupdate versie van KIES, je toestel bijwerken.

[ Voor 29% gewijzigd door agoNITE op 24-06-2012 18:53 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Er zijn diverse topics van de S2 waarin je info kunt vinden over de S2 en het updaten ervan. Er is ook een KIES topic waarin problemen met KIES kunnen worden besproken. Zoek even in het juiste topic naar de oplossing van je probleem. Hier gaat een slot op.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.