Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] V&A : Notificatie bij nieuw bod

Pagina: 1
Acties:

• RSAsterix
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-07 16:58
Zoals jullie kunnen zien is dit mijn eerste topic hier op het forum, dus vergeef me als ik 'm in het verkeerde subforum heb geplaatst.

't Is eigenlijk een vrij simpele vraag: ik ontvang geen melding als er een nieuw bod is op één van mijn advertenties in V&A. Het is me al een paar keer overkomen dat op die manier een bieder een (aantal) dag(en) heeft moeten wachten voordat ik eindelijk contact met hem of haar op nam.
Kan ik hiervoor notificaties inschakelen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 20:16

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als het om een bod op een veiling gaat, dat is inderdaad niet mogelijk. Als het om een reactie op een advertentie gaat, dat kan hier: https://secure.tweakers.net/my.tnet/notification

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• RSAsterix
Het gaat hier om een bod op een veiling.
Mocht ik deze eigenlijk essentiële functie willen voorstellen aan de juiste mensen, waar zou je me aanraden om met mijn idee terecht te kunnen?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zo'n verzoek hoort in Lieve Devvers, maar je hoeft geen nieuw topic aan te maken, dit topic kan daar gewoon naartoe verplaatst worden. Ik heb daar net een verzoek (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) voor gedaan.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
Featurerequests gaan naar Lieve Devvers. :)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Het zou inderdaad handig zijn als je via een simpele notificatie op de hoogte wordt gebracht van alles wat met je advertentie is gebeurd, van reacties tot biedingen. Zelfde voor andere gebruikers die bij een veiling worden overboden... ik stem voor op de backlog :)

• RSAsterix
Dat bedoel ik, ik had geen idee dat er op deze thread gereageerd was. Nou ben ik ook een paar weekjes op vakantie geweest, vandaar dat ik het niet bijgehouden heb...

Zou een moderator zo vriendelijk willen zijn dit hele gebeuren te moven naar 'Lieve Devvers'?

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
Daar staat 'ie al sinds 27 juni. :+

• RSAsterix
Geweldig. Wat werken de moderators hier op Tweakers toch heerlijk snel...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-11 11:18

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het gebrek aan een goed notificatiesysteem is erg jammer. Het zorgt ervoor dat de communicatie tussen gebruikers onnodig traag loopt of soms helemaal niet plaatsvindt omdat de ene user niet weet dat een ander heeft gereageerd. Plannen voor een beter notificatiesysteem zijn er al een tijdje, er is ook al een ontwerp voor gemaakt. Als dat notificatiesysteem er was geweest had jij ook al meteen geweten dat er was gereageerd in dit topic :) .
Pagina: 1