Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 19:03
Hallo

Op mijn stage hebben ze een contract met Dell.
Nou vroeg ik mij af: is het mogelijk om via mijn stagebedrijf (mits zij dit willen) een scherm aan te schaffen?
Zat zelf te kijken naar de Ultrasharp U2312HM.
Levert dit mij een voordeel op? En mag het eigenlijk wel volgens het contract wat mijn stagebedrijf met Dell heeft?
Voor de duidelijkheid, ik ga hem minder als 90% voor zakelijk gebruik gebruiken (volgens mij is dat een limiet volgens de pc-via-werk regeling o.i.d.. Ik ga hem eigenlijk alleen maar gebruiken om te gamen:P
Dankjewel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

euh.....volgens mij kan je dat beter aan je stage bedrijf vragen.
hier op got zijn helaas de glazen bollen kapot. (of netwerk storing)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:08

Tazzios

..

zul je toch echt aan je stage bedrijf moeten vragen, misschien kun je hem als loon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
chucky666 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:31:
hier op got zijn helaas de glazen bollen kapot. (of netwerk storing)
Sorry, wat bedoel je hiermee precies?
zul je toch echt aan je stage bedrijf moeten vragen, misschien kun je hem als loon krijgen.
Het is als volgt: ik heb al mijn stagevergoeding al gehad, ik ben ook al klaar met mijn stage. Ben nog wel in goed contact met het bedrijf en misschien dat ik nog wat werkzaamheden voor het bedrijf ga doen. Als loon kan nattuurlijk altijd maar dan blijft mijn vraag nog steeds: levert het voordeel op en mag het volgens het contract dat dell met bedrijven afsluit.

Iemand misschien ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
roger128 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:35:
[...]

Sorry, wat bedoel je hiermee precies?
Dat wij niet helderziend zijn.. 8)7
Het is als volgt: ik heb al mijn stagevergoeding al gehad, ik ben ook al klaar met mijn stage. Ben nog wel in goed contact met het bedrijf en misschien dat ik nog wat werkzaamheden voor het bedrijf ga doen. Als loon kan nattuurlijk altijd maar dan blijft mijn vraag nog steeds: levert het voordeel op en mag het volgens het contract dat dell met bedrijven afsluit.

Iemand misschien ervaringen hiermee?
Dit hangt toch helemaal van het bedrijf af?

Als ik een goede relatie heb met het bedrijf en hierdoor dat scherm gratis krijg wil dat toch niet zeggen dat jij dat dan ook mag? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door SmiGueL op 24-06-2012 16:47 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar je liep je stage? Bij Gathering of Tweakers of Bedrijf X?

In dit geval liep je bij bedrijf X stage, waarom vraag je dan aan GoT of je via een creatieve constructie bij bedrijf X korting kan verkrijgen i.p.v. direct bij Bedrijf X?
roger128 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:43:
Dan zou ik graag dit topic willen "omvormen" naar een ervarigentopic: heeft iemand ervaring privé pc apparatuur via zijn werk aan te schaffen, en hoe is dit verlopen?
Daarvoor mag je even een TopicReport indienen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
Uit jullie reacties blijkt dat dit een beetje rare vraag is om aan tweakers te stellen, in dit geval ga ik het aan mijn stagebedrijf vragen.

Dan zou ik graag dit topic willen "omvormen" naar een ervarigentopic: heeft iemand ervaring privé pc apparatuur via zijn werk aan te schaffen, en hoe is dit verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Welk voordeel hoop je precies op dan, een iets lagere prijs? Vermoed dat 't helemaal niet zoveel scheelt, vooral niet op zo'n goedkoop product. Denk verder ook aan de garantie afhandeling, als je 'm zelf online bestelt kun je bv beroep doen op de wet Koop op Afstand.
Pagina: 1