Sinds een tijd zie ik bij een aantal artikelen dat Mycom uit de lijst van pricewatch is verdwenen. Dit terwijl dynabyte en dixons (ook onderdeel van mycom) wel vermeld staan. Is er een verklaring daarvoor?
Dynabyte en Dixons zijn geen onderdeel van MyCom, maar ze zijn allemaal onderdeel van de Bas Group, dus eigenlijk meer (geadopteerde) broertjes
Of dat klopt wat je zegt en zo ja wat er aan de hand is, durf ik niet te zeggen. Ik zal morgen een Sales-collega aan z'n jasje trekken
@Glaanie: je hebt gelijk het is idd onderdeel van de BAS Group en niet van Mycom.
@Misha: ik heb een aantal produkten in mijn wenslijst staan en wat mij opviel is dat Mycom er daar niet meer tussen staat. Ik wil niet suggereren dat ze helemaal uit de pricewatch zijn verdwenen. De produkten waar het in mijn geval om ging:
pricewatch: Corsair Flash Voyager CMFVY3S-32GB 32GB
pricewatch: Western Digital Scorpio Black WD7500BPKT, 750GB SATA-300, 16MB, 7200rpm
Verder heb ik nog een aantal produkten gezien die wel verkocht worden door Dynabyte en Dixons en waarvan ik behoorlijk zeker van ben dat Mycom die ook heeft in hun assortiment.
@Misha: ik heb een aantal produkten in mijn wenslijst staan en wat mij opviel is dat Mycom er daar niet meer tussen staat. Ik wil niet suggereren dat ze helemaal uit de pricewatch zijn verdwenen. De produkten waar het in mijn geval om ging:
pricewatch: Corsair Flash Voyager CMFVY3S-32GB 32GB
pricewatch: Western Digital Scorpio Black WD7500BPKT, 750GB SATA-300, 16MB, 7200rpm
Verder heb ik nog een aantal produkten gezien die wel verkocht worden door Dynabyte en Dixons en waarvan ik behoorlijk zeker van ben dat Mycom die ook heeft in hun assortiment.
Ik zie hetzelfde nu ook bij Dixons gebeuren.
Dat MyCom bij bovenstaande producten niet meer zichtbaar is komt doordat deze bij hun op dit moment simpelweg niet meer leverbaar zijn. In hun feed wordt namelijk een "stcck status" meegegeven per product en zodra deze 0 is wordt MyCom bij dat desbetreffende product niet vermeld.
Oke, dat is duidelijk. Vroeger stonden er wel vraagtekens als een produkt niet meer leverbaar was.
Pagina: 1