3 maanden terug heb ik een Panasonic ST30 TV gekocht bij de mediamarkt. Al vrij snel (2 weken) merkte ik op dat de tv vertical banding had. Toen is de TV 2 x via de mediamarkt bij een bedrijf geweest om het probleem te bekijken, beide keren heeft dit bedrijf niets gedaan en aangegeven dat het probleem niet erg genoeg was. Daarna heb ik begin deze maand zelf contact opgenomen met Panasonic. Er is toen een monteur van E-care langs geweest die een omruilverzoek in zou dienen. Een week erna krijg ik te horen dat de TV gecrediteerd zal worden door Panasonic, wat ertoe heeft geleid dat de TV afgelopen week opgehaald is en ik een brief als bewijs heb gekregen van E-care. Ik ben nu dus 3 maanden verder, heb de tv heel weinig thuis gehad en zit nu helemaal zonder tv.
De TV zal nu dus gecrediteerd worden aan de Mediamarkt. De Mediamarkt geeft aan dat ik alleen bij hun een nieuwe TV mag uitzoeken voor de aankoopprijs van de oude TV en ik niet het geld terug kan krijgen. Echter kan de Mediamarkt de TV die ik wil aanschaffen niet leveren...
Daarnaast was de TV die nu gecrediteerd wordt destijds in de aanbieding en is deze nu zelfs duurder dan 3 maanden terug. Wat dus zou betekenen dat ik bij zou moeten betalen als ik dezelfde tv terug zou kopen (niet dat ik die nog zou willen kopen).
Ik wil dus eigenlijk gewoon mijn geld terug, echter geeft de MM in eerste instantie dus aan dat ze daar niet aan doen. Mag de MM weigeren mijn geld terug te geven? Wat zijn mijn rechten in deze?
De TV zal nu dus gecrediteerd worden aan de Mediamarkt. De Mediamarkt geeft aan dat ik alleen bij hun een nieuwe TV mag uitzoeken voor de aankoopprijs van de oude TV en ik niet het geld terug kan krijgen. Echter kan de Mediamarkt de TV die ik wil aanschaffen niet leveren...
Daarnaast was de TV die nu gecrediteerd wordt destijds in de aanbieding en is deze nu zelfs duurder dan 3 maanden terug. Wat dus zou betekenen dat ik bij zou moeten betalen als ik dezelfde tv terug zou kopen (niet dat ik die nog zou willen kopen).
Ik wil dus eigenlijk gewoon mijn geld terug, echter geeft de MM in eerste instantie dus aan dat ze daar niet aan doen. Mag de MM weigeren mijn geld terug te geven? Wat zijn mijn rechten in deze?