🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Is er een specifieke reden dat je hardware encryptie wilt gebruiken en niet gewoon werkt met een standaard externe harde schijf in combinatie met Truecrypt? Volgens mij is het werken met Truecrypt zeker even veilig en nog goedkoper ook.
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
Ik maak vaker backups van systemen mbv een bootdisk. Hierdoor kan ik TrueCrypt niet starten en dus ook mijn encrypted volume niet mounten. Met een hardware encryptie heb hier geen last van.
Wat ook vaker voorkomt is dat ik mijn schijf uitleen aan iemand die geen verstand heeft van TrueCrypt oid.
Wat ook vaker voorkomt is dat ik mijn schijf uitleen aan iemand die geen verstand heeft van TrueCrypt oid.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp