Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tayram
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 12:31
Ik gebruik deze receiver al een tijdje. Ik heb nu een bluray speler. Ik heb de speler via de BD input aangesloten maar ik krijg gewoon geen beeld. Via al de andere inputs krijg ik gewoon beeld met dezelfde bluray speler. Wat doe ik fout. Heeft iemand een idee of is de receiver gewoon defect? Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeru117
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-05 08:27
Krijg je wel het menu van de Marantz te zien op het beeld? Zat er eerder iets anders aangesloten op de BD input? Het kan zijn dat je de instellingen van de input niet goed staan. Deze kun je in het menu aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tayram
Als ik op menu druk dan krijg ik inderdaad de menu. Alles is goed ingesteld volgens mij. Ik heb de BD input nog nooit gebruikt. Dit is de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeru117
Krijg je dan iets te zien op je scherm van de Bluray speler? Misschien dat hier de instellingen niet goed staan.

Verder voor de Marantz gewoon de handleiding gevolgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tayram
Nee. Ik zie niks van de Bluray speler. Met dezelfde instellingen krijg ik wel beeld via een andere input. Dus ik neem aan dat de instellingen van de Bluray speler ook goed zijn. En in de handleiding van de Marantz kan ik ook niks vinden dat ik voor de BD input iets anders moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeru117
Via deze link kom je op een forum waar iemand een (volgens mij) vergelijkbaar probleem heeft gehad: http://forums.whirlpool.net.au/archive/1828038

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tayram
Ik ga gewoon de leverancier bellen. Misschien kunnen ze een duidelijk antwoord geven. Ik kan de probleem echt niet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 00:02
Welke Bluray speler gebruik je ?
Tip ; gebruik dezelfde HDMI kabel als van je receiver naar je TV. ( mix dus bijvoorbeeld geen hdmi1.3 en 1.4 kabel )

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 14:35
Sluit eens een ander apparaat aan op die hdmi-aansluiting. Doet die het ook niet, probeer dan ook nog eens een andere kabel. Als dat ook niet werkt is de kans groot dat de poort simpelweg defect is of dat je wellicht een firmware-upgrade nodig hebt, al lijkt dat laatste me sterk.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Pagina: 1