Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Geachte leden van het tweakers forum.

Ik heb een Samsung Galaxy Note en die wil ik graag upgraden naar ICS 4.0, nu gaat dat dus niet, wat ik heb geprobeerd:

Kies air (via wifi) gaat niet.
Kies air (desktop) ziet geen nieuwe firmware, dus gaat ook niet.
Direct via de telefoon (systeemupdate) ziet geen nieuwe firmware, dus gaat ook niet.

Nu weet ik dat je het met Odin (¿¿¿¿) ook kan doen alleen dat is weer gekloot met de telefoon waar ik niet op uit ben.

Heeft iemand een idee wat voor iets ik kan doen alles behalve zelf gaan kloten met handmatige updates enzo ? als je enige informatie nodig heb over de telefoon geef ik die graag. (vertel ook even waar ik het kan vinden op de telefoon haha :P )

Bedankt bij voorbaat voor het lezen.

groetjes, Mella010

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:37

D4NG3R

kiwi

:)

Via Kies krijg je dus geen update melding?

En anders: Wat vertelde de helpdesk van Samsung je hier over?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Staat ICS 4.0 er al niet op??

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op zondag 24 juni 2012 @ 02:03:
Via Kies krijg je dus geen update melding?

En anders: Wat vertelde de helpdesk van Samsung je hier over?
ik ben nog niet naar de samsung helpdesk gegaan, ik heb de telefoon via via gekocht dus niet in de winkel, ik weet ook niet of dit wel een nederlandse betreft.
Bij Kies kan je wel een firmware update doen, maar hij vind die niet, heel apart..
Nope, je ziet duidelijk verschil kwa UI, er zit momenteel Gingerbread 2.3.6 op als ik dat goed zeg.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2012 02:11 ]

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:41

Yucko

One clown to rule them all !

Tja, als KiES zegt dat er geen update is dan kom je toch echt uit bij het zelf, handmatig pushen van de update naar je telefoon.

Je weet dat er op dit moment een serieuze bug in de kernel van de ICS update voor de Note zit? Eentje die er (onder bepaalde omstandigheden) nog wel eens voor zou kunnen zorgen dat je telefoon bricked raakt.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay