Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben van plan een laptop te kopen, namelijk deze:

http://www.kieskeurig.nl/...sd/specificaties/1005998/

Ik wil graag muziek importeren in een Digital Audio Workstation (vanuit een externe geluidskaart), daarom moet ik er een redelijke processor in hebben denk ik. Verder hoef ik er niet op te gamen, maar wil ik gewoon wel soms eens een stream kunnen kijken, dus een aparte videochip is wel handig denk ik.

Verder vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met de winkel Electrocorner? De boel is daar vrij goedkoop te krijgen, maar ik weet iet of iemand er positieve/ negatieve ervaringen mee heeft?

Groeten Eduard

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:22:
Beste Tweakers,

Ik ben van plan een laptop te kopen, namelijk deze:

http://www.kieskeurig.nl/...sd/specificaties/1005998/

Ik wil graag muziek importeren in een Digital Audio Workstation (vanuit een externe geluidskaart), daarom moet ik er een redelijke processor in hebben denk ik. Verder hoef ik er niet op te gamen, maar wil ik gewoon wel soms eens een stream kunnen kijken, dus een aparte videochip is wel handig denk ik.

Verder vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met de winkel Electrocorner? De boel is daar vrij goedkoop te krijgen, maar ik weet iet of iemand er positieve/ negatieve ervaringen mee heeft?

Groeten Eduard
Voor die prijs kun je veel beter kijken naar een dell xps 15... Heeeft een veel betere accuduur en geluid.. En daarnaast is het ook een Dell oftewel veel betere service. Met de juiste kortings bonnen ern erp kom je nog goedkoper uit voor de prijs.

En laten we nou maar niet over kwaliteit beginnen.. De G series van hp staat hier ook wel bekend het afvoer putje van de laptopmarkt te delen met de Sony E series..

Staar niet blind op de specs, een laptop is heel veel meer dan alleen dat! ;)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Topicstarter
Dankje voor je reactie allereerst.
Ik heb het idee dat ik met een Dell veel meer kwijt ben als ik een i5 wil. Het gaat me vooral om de snelheid. Het geluid maakt me niet uit omdat ik toch met een externe geluidskaart werk.

Het liefst heb ik een Dell, omdat ik het een mooie stijl vind en dat ze degelijk zijn, maar ik heb volgens mij alleen maar duurdere gezien. Mijn budget reikt helaas niet echt verder dan 550. Is er misschien een combinatie met een Dell met i5 voor deze prijs?

Verwijderd

Topicstarter
trouwens een mooie laptop die Dell xps 15. En hoe kom je aan die kortingsbonnen ern erp?

Verwijderd

Verwijderd in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 8"

Met de epp truuk kom je uit het hoofd op €552. 2 euro over je budget, maar dat lijkt mij het geld zeker waard.

Verwijderd

Topicstarter
Deze Dell heeft nog een i7 ook.

http://www.dell.com/nl/be...del_id=xps-l502x-proc-mod

Wel het extra geld waard toch? Zit het met de rest ook goed volgens jullie? Voor zover ik weet wel maar er zijn snel dingen die jullie beter opmerken en zien dan ikzelf.

Ik zal me eens inlezen in de epp truuk. Bedankt voor de tip en graag weer jullie reactie. Het helpt me ontzettend.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan helaas geen waardebon gebruiken op deze laptop die ik net gepost heb. De bonnen gelden deze week pas vanaf systemen die 699 euro kosten.

Verwijderd

Zeker als je budget €550 is, zou ik niet kijken naar een i7. Bij gamen en andere standaardtaken maakt dat toch nauwelijks verschil.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is best een goede aanbieding denk ik. De andere systemen zijn eigenlijk niet echt goedkoper. Mij lijkt me dit een goede laptop,
iemand niet mee eens?

http://www.dell.com/nl/be...del_id=xps-l502x-proc-mod

• Olympia
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-06 01:52
Je link werkt niet. Kun je misschien de specificaties + prijs kopiëren en hier plakken?

Verwijderd

Topicstarter
http://www.dell.com/nl/be...k=dellSearch&isredir=true

En als deze link weer niet werkt:

Vanaf 571 € excl. btw

Processor

2e generatie Intel® Core™ i7-2670QM Processor (2,20 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 3,10 GHz)

Besturingssysteem

Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands

Beeldscherm

40 cm(15.6") HD WLED TL (1366x768) 720p met 2.0 Mega Pixel Integrated Camera

Geheugen7

4GB7 Dual Channel DDR3 SDRAM at 1333MHz

Harde schijf

500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf

Videokaart

1 GB NVIDIA® GeForce® GT 525M grafische kaart

Optisch station

8x optisch dvd+/-rw-station

Breedband

Mobiele breedband niet inbegrepen

Beveiligingssoftware

McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 15 maanden – Nederlands

Services

1 jaar Next Day In-Home Hardware Support service

Geadverteerd systeemgewicht

2.78 kg.

Aanbevolen upgrade

Legitieme Windows® 7 Professiona

• Olympia
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-06 01:52
Jouw prijzen zijn exclusief BTW, dus de XPS die je uitgekozen hebt valt zo'n €100 duurder uit.

Je kunt het best die van Darkstone nemen, die ligt immers wél binnen je budget.

[ Voor 31% gewijzigd door Olympia op 23-06-2012 16:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan de btw er afhalen via mijn broer. Deze laptop valt dus nog wel binnen mijn budget, als het meerwaarde biedt.

Volgens mij is de laptop van Darkstone ook 550 ex. btw hoor. Ik kan geen XPS Dell vinden met i5 die inclusief BTW zo rond de 550 komt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dat wordt dus kiezen of ik 70 euro meer wil neerleggen voor een i7 ipv een i5.

Dankje voor de shopkorting tip, met die korting kan het inderdaad wel op 550 uitkomen. Alleen werkt bij mij het shopkorting niet helemaal lekker.
Pagina: 1