Toon posts:

486 +win95 netwerkmogenlijkheden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vraagje over de mogenlijkheden van een 486 +win95 als netwerkserver.
is er uberhaubt in win95 de mogenlijkheid om internet, bestanden en printers te kunnen delen, wat is dus de Functionaliteit van win95 als netwerk server.
en trekt win95 dit wel als je dus met z'n drieën een spel als quake wil spelen of bestanden en internet wilt delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Zal ff draaien en dan hard crashen :) het is geen server OS en als je het een beetje te bond maakt, krest win95 zekers.. Maar je kan het altijd proberen, hij zegt wel stop :) heb je iig wat geleerd over hoe dat werkt enzo 8-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Tja, dan heb je ook nog 486's en 486's misschien wel handig om je hele configuratie op te geven, dan kunnen wij beter inschatten wat je nou precies kan met dat systeem...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me baas heeft een 486 als server draaien, heeft die Win95 opgezet en dat fungeert ongeveer als server voor alle clients.
[Heel veel programma's draaien op de server, veel backups van client naar server]
En dat ding gaat NOOOOIT op zijn gat. [logisch, hij gaat ook om 5 uur uit :P]

Ik zelf heb een P75 als router draaien, met webserver,mail server en MINIFTP server. Het kan allemaal wel, maar het is gewoon wreed onstabiel. [ligt aan Win95]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPEG
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10-2020
Ik heb zelf een 486 server (win95) staan, draait al 2 jaar probleemloos :)

AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT