Sinds april 2012 heb ik WhatsApp op Nokia C3 via WiFi.vandaag kon ik opeens niet inloggen in WhatsApp. Ik krijg de melding dat upgrade nodig is. Toen ik op de upgrade-link kliktte kreeg ik de meldingen van "Tijdelijk netwerk probleem" en "Koppeling niet beschikbaar". Ik heb WhatsApp helemaal verwijderd en ik probeer het opnieuw te installeren.
Bij het downloaden via Opera Mini krijg ik de volgende meldingen "Meld u eerst aan bij packet-gegevens" en "Koppeling niet beschikbaar"
Als ik Ovi winkel probeer te openen krijg ik de melding van interne fout en dat ik eerst een nieuwe versie van Ovi moet downloaden. Als ik het probeer te doen krijg ik weer de meldingen : "Meld u eerst aan bij packet-gegevens" en "Koppeling niet beschikbaar".
Hoe kan ik het oplossen?
Dank!
Bij het downloaden via Opera Mini krijg ik de volgende meldingen "Meld u eerst aan bij packet-gegevens" en "Koppeling niet beschikbaar"
Als ik Ovi winkel probeer te openen krijg ik de melding van interne fout en dat ik eerst een nieuwe versie van Ovi moet downloaden. Als ik het probeer te doen krijg ik weer de meldingen : "Meld u eerst aan bij packet-gegevens" en "Koppeling niet beschikbaar".
Hoe kan ik het oplossen?
Dank!