Beste tweakers,
Ik heb reeds een 7970 gekocht en een HX1000.
Nadat ik alle twee de onderdelen had ingebouwd, hoorde ik bij het spelen van het spel 'Dirt3' een erg appart geluid uit mijn videokaart komen. Het geeft een beetje het zelfde geluid als 'het ratelen van een kabel tegen een ventilator'. Ik heb het ook tijdens het scrollen in de browser en tijdens het draaien van benchmarken.
Echter ben ik nog niet tot een conclusie gekomen waar het aan kan liggen.
Specs:
- Intel Core i5 2500K Boxed
- Asrock Fatal1ty P67 Professional (B3)
- Corsair Vengeance 16GB 1866MHz
- Ati Radeon 7970
- Corsair HX1000
- Corsair P256 SSD
- Western Digital 1TB Caviar Black
Dingen die ik geprobeerd heb (Allemaal zonder succes) :
Hier is een filmpje die ik heb opgenomen:
http://www.youtube.com/watch?v=JsbHDJpphPg
Je hoort het geratel goed als je het geluid wat hard zet.
Zodra ik aan het einde van het filmpje op ''alt+F4'' druk, hoor je ook dat het geratel ophoud.
Ik heb vanavond (23-06-2012) een andere computer in bezit waarin ik mijn videokaart even ga testen.
Heeft iemand misschien ervaring met dit probleem? Of heeft iemand misschien een conclusie van de oorzaak voor mij?
Ik heb reeds een 7970 gekocht en een HX1000.
Nadat ik alle twee de onderdelen had ingebouwd, hoorde ik bij het spelen van het spel 'Dirt3' een erg appart geluid uit mijn videokaart komen. Het geeft een beetje het zelfde geluid als 'het ratelen van een kabel tegen een ventilator'. Ik heb het ook tijdens het scrollen in de browser en tijdens het draaien van benchmarken.
Echter ben ik nog niet tot een conclusie gekomen waar het aan kan liggen.
Specs:
- Intel Core i5 2500K Boxed
- Asrock Fatal1ty P67 Professional (B3)
- Corsair Vengeance 16GB 1866MHz
- Ati Radeon 7970
- Corsair HX1000
- Corsair P256 SSD
- Western Digital 1TB Caviar Black
Dingen die ik geprobeerd heb (Allemaal zonder succes) :
- Kaart in andere PCI-e poort
- Andere modulaire poorten van de voeding geprobeerd
- Opnieuw drivers geinstalleerd
Hier is een filmpje die ik heb opgenomen:
http://www.youtube.com/watch?v=JsbHDJpphPg
Je hoort het geratel goed als je het geluid wat hard zet.
Zodra ik aan het einde van het filmpje op ''alt+F4'' druk, hoor je ook dat het geratel ophoud.
Ik heb vanavond (23-06-2012) een andere computer in bezit waarin ik mijn videokaart even ga testen.
Heeft iemand misschien ervaring met dit probleem? Of heeft iemand misschien een conclusie van de oorzaak voor mij?
Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘