Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ziggo reden van hikkende Spotify?

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd stopt Spotify om de haverklap, om na een paar seconden weer door te gaan. Als dit door Ziggo wordt geknepen, dan is dat een goede reden om mijn glasaansluiting maar eens te gaan gebruiken. Ligt er dan toch niet voor niets.

Knijpen is wel het laatste wat je verwacht als je een extra abonnement hebt met veel bandbreedte 8)7

Spotify opzeggen is geen optie, dat is terug naar af.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:45
"Mijn auto stopt om de haverklap. Komt dit door een nieuw type asfalt? Tijd om te emigreren!"

Dit is wel een heel erg vergezochte oorzaak. Kijk eerst eens of andere computers hetzelfde probleem hebben op dezelfde aansluiting. Daarna kijk je of het met draad of draadloos anders gaat. Volgende stap is kijken of je een stabiele verbinding hebt (zie google). Mag ook andere volgorde.

Zo, heb je even wat te doen ;)

• -Niels-
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:40
Sinds we in Nederland netneutraliteit bij wet vast gelegd hebben mag dit nieteens. Daarnaast zou Ziggo dit uberhoubt niet willen gezien de minimale bandbreedte die spotify gebruikt en de hoeveelheid klanten die het ze zou gaan kosten. Als Ziggo daadwerkelijk spotify zou blokkeren zouden er nu 100000 topics op got staan ;)

Zoals hierboven al gezegd, check je verbinding eens op http://speedtest.ziggo.nl/

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik denk eerder dat je last hebt van packetloss waardoor hij steeds opnieuw verbinding moet maken. Probeer eens een tijdje een ping op te zetten om te zien of je iets kwijt raakt.

Dit is mijn verbinding
Afbeeldingslocatie: http://files.raqxs.nl/got/ziggopacketloss.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door raymonvdm op 23-06-2012 18:39 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
HarHur, ik zie totaal niet wat je met dit topic wil bereiken. Ik zie enkel een niet onderbouwde suggestie dat Ziggo iets zou knijpen. Je stelt verder geen enkele vraag of iets, wat is dan het nut van een topic?

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.