Beste tweakers,
Na lang wikken en wegen wordt het toch tijd om mijn oude gamelaptop te vervangen voor een game desktop die "futureproof" is voor de games die ik momenteel speel.
Over welke onderdelen beschik ik?
- Ik beschik nog over een oude 1TB schijf, monitor, keyboard en muis. Deze onderdelen ga ik dan ook gebruiken in mijn nieuwe systeem. Windows 7 beschik ik origineel op een cd.
Wat voor games speel ik?
- Veel WoW, de bedoeling is dan ook dit spel op ultra settings lekker vlot te kunnen spelen.
- Diablo3 af en toe
Ik twijfel nog over de voeding en het moederboord. Ik heb van voedingsonderdelen geen kaas gegeten en over het moederboord twijfel ik of ik die beter kan vervangen voor een duurdere variant. Een paar tientjes meer uitgeven is geen probleem. SLI ga ik niet gebruiken en overclocken zal ook niet gebeuren.
Het in elkaar zetten van dit systeem zal trouwens gaan gebeuren door een goede kennis van mij. Hier heb ik geen kosten aan.
Graag jullie bevindingen hierin. Alvast bedankt!
Na lang wikken en wegen wordt het toch tijd om mijn oude gamelaptop te vervangen voor een game desktop die "futureproof" is voor de games die ik momenteel speel.
Over welke onderdelen beschik ik?
- Ik beschik nog over een oude 1TB schijf, monitor, keyboard en muis. Deze onderdelen ga ik dan ook gebruiken in mijn nieuwe systeem. Windows 7 beschik ik origineel op een cd.
Wat voor games speel ik?
- Veel WoW, de bedoeling is dan ook dit spel op ultra settings lekker vlot te kunnen spelen.
- Diablo3 af en toe
Ik twijfel nog over de voeding en het moederboord. Ik heb van voedingsonderdelen geen kaas gegeten en over het moederboord twijfel ik of ik die beter kan vervangen voor een duurdere variant. Een paar tientjes meer uitgeven is geen probleem. SLI ga ik niet gebruiken en overclocken zal ook niet gebeuren.
Het in elkaar zetten van dit systeem zal trouwens gaan gebeuren door een goede kennis van mij. Hier heb ik geen kosten aan.
Graag jullie bevindingen hierin. Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Sony Optiarc AD-7280S Zwart | € 14,37 | € 14,37 |
| 1 | Corsair Carbide 500R Black | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 31,55 | € 31,55 |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 205,50 | € 205,50 |
| 1 | Club3D Radeon HD7950 | € 339,50 | € 339,50 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 54,38 | € 54,38 |
| 1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 107,10 | € 107,10 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Asrock Z77 Pro4-M | € 83,40 | € 83,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 976,70 | |