Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:13

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Topicstarter
Ik heb een probleem wat gisteravond ineens begon. Mijn terug-knoppen op de muis en alle andere speciale knoppen werkten niet meer. Ik ging naar Setpoint en daar stond alles goed. Ik aceepteerde de instellingen en ging verder, en hé, het werkte weer. Ik ga verder programmeren, maar wtf! Alle toetsen die ik indrukte gingen vooraf met een alt. Dus k was Alt+K en ik kon dus niet gewoon tikken.

Ik dacht dat de alt-toets vast zat dus zat een beetje op beide alts te drukken en het werkte weer normaal, maar nu werkte de terugknop op de muis niet meer! Dus na een tijdje proberen kwam ik erachter dat als je de setpointinstellingen accepteert, dan gaat het hele toetsenbord raar doen, als je dan op de rechter alt drukt is het normaal maar gaat de muis niet meer.

Ik heb Setpoint al tientallen keren geherinstalleerd en de computer al herstart maar niets werkt. De enige redelijk werkbare manier is Setpoint de-installeren en Windows 7 herkent enkel terug en vooruit, dus dat werkt dan. 1 probleem is dat de terug en vooruitknoppen iets tehoog zitten en ik in Setpoint de zoom-knop als terug had ingesteld. Dit werkt nu dus niet, die knop doet helemaal niets.

Ook bij 2 andere toetsenborden en muizen in alle combinaties heb ik hetzelfde probleem, en op andere computers werkt het wel goed samen. Wat is er mis?
Ik wil wel graag de zoom-knop weer als terugknop in gebruik nemen, al is het maar omdat de 'echte' terugknop erg moeilijk reageert.

Hardware:
Logitech Performance Mouse MX
Logitech Illuminated Keyboard
Zie sig.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:52
De enige zinnige vraag die ik kan bedenken is na te gaan wat er de afgelopen tijd aan je systeem veranderd is. Wat voor programma's er zijn geïnstalleerd rond de tijd dat de klachten begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:13

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Topicstarter
@EricJH Totaal niets. Ik het was van het ene moment op het andere. Ik heb gisteren erg weinig gedaan juist, wou net beginnen met devven en toen begon het :(

edit: Ah, toch wel, Synergy. En een simpele google-opdracht leverde hetzelfde probleem op. Daar ligt het dus. Ik zal een ander programma zoeken en hoop dat het is opgelost

[ Voor 35% gewijzigd door F.West98 op 23-06-2012 17:48 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI