ADSL Provider keuze

Pagina: 1
Acties:

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-07 23:22

Reda

HA DO KEN

Topicstarter
Beste (mede) tweakertjes,

Ik heb JULLIE!! hulp nodig.

Ik heb het zover gekregen om mijn ouders over te halen een ADSL aansluiting voor mij te sponseren.
Maar nu zit ik met het hele erge grote probleem dat ik bijgod niet weet welke provider ik moet kiezen.
Mijn keuze ligt eigenlijk nog tussen 2.
XS4ALL en PI.
XS4ALL geeft aan op mxstream.nl dat ze ontzettend veel ondersteunen qua shell stuff en 20 mb homepage en nog wat tools.
PI klinkt mij een beetje standaard, maar lui via IRC wisten mij te vertellen, dat als je een beetje wilt quake3-en, PI veel beter was.

Beste mensen,
wat moet ik kiezen.......

Alvast bedankt.

Verwijderd

Dan weten die lui van IRC het niet. XS4ALL is beslist de snelste en beste provider.

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 21:43 schreef Reda het volgende:
XS4ALL geeft aan op mxstream.nl dat ze ontzettend veel ondersteunen qua shell stuff en 20 mb homepage en nog wat tools.
En het is 50 MB homepageruimte. Mja, als je alleen irced en quaked zou het niet zo veel uit moeten maken welke provider je neemt. Maar je hebt bij xs4all wel een aantal features die je elders niet hebt, en als je het leuk vind om in een shell te stoeien, dan heb je aan xs4all vast veel meer :)

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Ik heb zelf nu een paar weken ADSL met als ISP XS4ALL en daar ben ik zeer te vreden mee. Vooral net die extra services die ze bieden zoals Public UnixBakken vind ik helemaal te gek. Ook als er een storing is geven ze duidelijk aan WAAROM het plat was (Doet demon dacht ik ook).

Ook is er op de website veel info te vinden om een en ander aan de praat te krijgen. Zeker als je met Linux of *BSD aan de slag gaat zou ik voor XS4ALL kiezen, want veel "standaard"-scripts zijn voor XS4ALL geschreven.

Er zullen vast een aantal redenen zijn om voor een andere ISP te kiezen, maar de vrijheid die XS4ALL bied sprak mij ontzettend aan.

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
Ik heb al meer dan drie jaar Planet Internet en dankzij dat krijg ik nu een korting van 30% op mijn ADSL abonnement! :)

fl. 110 - 30% = fl 77,- + fl 65,- (KPN) per maand is goedkoper dan XS4ALL fl. 175,- (uiteraard beiden het Fast ADSL abonnement!)

Dat scheelt toch een hoop geld, als je dus al (meerdere jaren) een abonnement hebt bij Planet dan krijg je korting (10% voor 1 jaar, 20% voor 2 jaar en 30% voor 3 jaar en meer) voor het vaste klant zijn.

Dus als je van plan bent enkele jaren ADSL te nemen, dan kan je dat een aardige korting opleveren!

Helaas blijven de kosten van KPN wel 65,- per maand, maar misschien doet de OPTA daar hopelijk iets aan >:)

• qless
  • Laatst online: 18-08 23:56

qless

...vraag maar...

Op dinsdag 27 maart 2001 02:30 schreef Epitome het volgende:
..knip...
Helaas blijven de kosten van KPN wel 65,- per maand, maar misschien doet de OPTA daar hopelijk iets aan >:)
Ze moeten toch ergens wat geld mee verdienen...Het signaal gaat wel over hun kabels, hun centrales enz.

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• lockheart
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

neem planet
grooter download limiet (30 gig)
terwijl xs4all al 8 gig veels te veel vind

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 09:52 schreef lockheart het volgende:
neem planet
grooter download limiet (30 gig)
terwijl xs4all al 8 gig veels te veel vind
Ja eeeeeeh luister joop , xs4all stelde eerst een datalimiet , maar die is nu weg , je kan bovengemiddeld downloaden zolang je maar niet 3 dagen achter elkaar aan een stuk door blijft downloaden , BETER LEZEN A.U.B

• lockheart
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

heeft niks met beter lezen te maken denk je dat ik elke dag hun site ga bekijken of ze iets hebben verander in hun policy

ok mag dan best zo zijn nu maar toen ik mn abo wilde nemen was die limiet er wel dus de keuze was toen niet moeilijk

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 12:35 schreef lockheart het volgende:
heeft niks met beter lezen te maken denk je dat ik elke dag hun site ga bekijken of ze iets hebben verander in hun policy

ok mag dan best zo zijn nu maar toen ik mn abo wilde nemen was die limiet er wel dus de keuze was toen niet moeilijk
Ow?

Ik dacht dat ze het altijd hebben gehad over een fair use policy die niet echt nader omschreven was..

• grootw
  • Laatst online: 14:46

grootw

groot, groter, grootw

Neem ADSL van CistroN *D

8Mb down
1Mb up

35Gb data

:9

systeem

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Als cistron niet over de kop gaat dan, ik heb lang genoeg gewacht op cistron, als ze over een tijdje nog adsl in Schiedam aan gaan bieden, en dat betrouwbaar genoeg is, ga ik misschien over, voorlopig maar een mxstream bij planet (min 30% helaas geen 50% ben al abbo vanaf 95, heb zelfs nog een pi.net email)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Op dinsdag 27 maart 2001 15:40 schreef grootw het volgende:
Neem ADSL van CistroN *D

8Mb down
1Mb up

35Gb data

:9
wauwie, met die snelheden heb je dat zo binnen hoor, ik zit met mijn xs4all account deze maand al over de 30gig en dan zit ik echt niet dag en nacht te downloaden... |:(

• Reda
  • Laatst online: 13-07 23:22

Reda

HA DO KEN

Topicstarter
uit deze reacties kan ik al halen dat XS4ALL dus een goede keuze is.

Ik heb dus net maar via Internet het Basic ADSL aangevraagd.

Ik wil hierbij iedereen bedanken die mij een goed advies heeft gegeven.

Keep up the good work 'tweakers'! }:O
Pagina: 1