beoordeling geven op een verkochte V&A

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-09 22:09
Kan de mogelijkheid toegevoegd worden om op een vervallen V&A een beoordeling te geven.
Ik heb vaak spullen verkocht en zette de ad gelijk op verkocht zodat anderen geen valse hoop konden krijgen.
Helaas kon de koper mij geen review hier van geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Kan je beter de advertentie op gereserveerd op verkocht zetten, daar zijn die statussen voor namelijk.

Vervallen is voor producten die niet verkocht zijn, daar wil je dus ook geen review over kunnen indienen.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
?

Ads met status verkocht kun je gewoon beoordelen, kijk maar eens of je je koper een feedback kunt achterlaten.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Hoe kun je als koper een beoordeling achterlaten over de verkoper waarmee je zaken hebt gedaan? Bij de user stats zie ik hiervoor geen link staan.

Ik heb zo'n anderhalf jaar geleden voor het eerst iets via V&A gekocht, maar nooit een beoordeling gegeven over de verkoper. Ik wist ook niet hoe dat moest, maar zou dat nu alsnog willen doen. Ik kan momenteel nog wel bij de betreffende advertentie komen (status: verkocht), maar zie ook daar niet de mogelijkheid om een (overigens positieve) beoordeling achter te laten. Misschien komt dat omdat de status van de verkoper al weer meer dan een jaar op "inactief" staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:21

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Mooie kick wel... Naar het profiel van de betreffende user gaan, tabje Vraag & Aanbod en dan staat er rechts een blauwe knop "Beoordeling schrijven"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Naar het profiel van de verkoper gaan en dan rechtsboven naar V&A- beoordeling kiezen ,de goede advertentie opzoeken en een beoordeling geven al naar gelang je tevredenheid..😊1,2,3,4 of 5 sterren .

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2018 17:18 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Bovenstaande reacties kloppen, maar als de advertentie al 1,5 jaar geleden geplaatst is zal dat nu niet meer gaan. Als ik het goed heb is dat mogelijk tot 2 maanden nadat de advertentie op vervallen/verkocht is gezet.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1