Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dedicated computer voor camera

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben in ons bedrijf een camera aangeschaft die via een laptop of iPad te bedienen is. De camera stuurt de beelden via een computer naar 3 televisies. Momenteel hebben we een computer die daar te traag voor is.
Om snelheid te garanderen moeten we dus een dedicated computer aanschaffen met een sterke grafische chip.

Heeft iemand ervaring hiermee en kan iemand met een goed advies komen wat betreft de desktop en eventueel het besturingssysteem? Thanks!

• Huismus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 22:19
Wat voor camera (resolutie, bitrate)?
Wat voor software voor het doorsturen naar 3 televisies (dit bepaald denk ik ook het OS)?

Als je een goedkope computer zoekt met redelijke graphics zou ik eens kijken naar de AMD Fusions. Die hebben - in verhouding - een betere ingebakken GPU dan CPU, al zijn en blijven dit budgetcomputers.
http://tweakers.net/pricewatch/cat/835/amd-fusion.html

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, het gaat om de HD camera Panasonic wv-sc385:
http://catalog2.panasonic...474650&surfModel=WV-SC385

De televisies zijn allen UE46D6200 (117 cm HD).

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

1 Camera, 3 TV's. Alle 3 de TV's hebben dus exact het zelfde beeld. Heb je die 3 TV's allemaal op een apparte uitgang op die computer hangen? If so, dan snap ik wel dat die machine te traag is.

Als dat het geval is, kan het veel goedkoper opgelost worden. Gebruik 1 uitgang, hang daar een actieve splitter aan, en daar de 3TV's aan hangen. Dan ben je voor 70 tientjes misschien wel klaar: Klik

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
We hebben het met een laptop geprobeerd met een wat sterkere processor en die deed het prima (geen vertraagde beelden). Dus er moet een systeem zijn tussen de camera en de schermen. Vandaar mijn vraag.
We vinden het zonde om een dure laptop aan te schaffen die alleen voor de camera gebruikt wordt.