Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• marnix.moed
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-01-2022
Ik heb een HTC Wind met Android 4.0.3 in China gekocht, maar zit nu met het probleem dat ik bepaalde 'bekende' apps niet kan installeren. Zo lukt het me niet om Google Maps of Play store erop te krijgen. Ook niet met het apart installeren van APK bestanden. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe dit op te lossen?

Verwijderd

Rare vraag misschien, maar weet je zeker dat het een echte HTC wind is? Kan eventueel een verklaring zijn. Welke melding krijg je als je de play store wilt installeren?

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:18

KrazyJay

De HTC Wind heeft inderdaad geen Google Play services (etc) in China. In Taiwan verkopen ze deze ook, probeer anders via XDA iemand te vinden die vending.apk voor dit specified model wil delen of anders een TW Rom downloaden en daar zelf mee aan de slag proberen te gaan?

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 22:32

pathfinder2k

is hier...

Veel gedoe maar misschien de cid aanpassen en dan de Taiwanese ROM erop recoverren?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT verwachten we het een en ander aan eigen inzet. Omdat dit niet de eerste keer is dat je hier op wordt gewezen, sluit ik dit topic met een verwijzing naar Het algemeen beleid. Als je deze hebt gelezen, en je hier aan kunt houden, kan je het weer proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 23-06-2012 19:18 ]

Dit topic is gesloten.