Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Frontpage tegenstrijdigheden

Pagina: 1
Acties:

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Topicstarter
Op de FP staan af en toe artikelen - o.a. de video review van de MacbookPro Retina, het artikel over de Lenovo all in one - waar behoorlijk aparte situaties voorkomen: het artikel gaat over respectievelijk merken A en L, en de pop-over advertentie onderaan de pagina over merk S, en de (niet te skippen) reclamefilm voorafgaand aan de review over merk H.

Dit kan toch hoe dan ook niet erg positief werken? :? Noch voor de bezoeker, noch voor de respectievelijke merken?

Verder, wanneer je reageert in het nieuwstopic, komt de advertentie onderaan de pagina tussen beiden en houdt het typen tegen.

Ik kan me ergernis bij veel bezoekers voorstellen... Ik was aan het typen (zonder te kijken of er iets op het scherm kwam), en constateerde dat er 0,0 in het tekstvakje stond. :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Wat bedoel je precies met pop-over advertentie. Heb je een screenshot?

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:07
Ik denk dat dat ging over de floor-ad van Sony :)

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Topicstarter
Exact. :Y

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
It's not a bug, it's a feature: commerciële uitingen staan los van redactionele content. (Een preroll die qua onderwerp overeenkomt met het onderwerp van een filmpje lijkt mij zelfs vrij dubbelop).

Ik ben helemaal geen stagiair