Toon posts:

Asus cuv4x-c & PIII 800/133 probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een nieuw systeem gekocht met o.a. een PIII 800/133Mhz en een asus cuv4x-c moederbord. Nu heb ik alleen een probleem gekregen met het instellen van de juiste snelheid van de processor.Aks ik hem instel op 633Mhz of hoger geeft de computer aan dat de CPU te warm wordt.Namelijk 95 graden.Maar als ik gewoon verder opstart en met het programma asus probe de temperatuur bekijk is het gewoon 30 graden.De kooler doet het gewoon goed en zit er volgens mij gewoon goed op (cpu,zwart plastic,koeler).

Weet iemand wat er aan de hand is?

Alvast hartstikke bedankt!!

Big Willy

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
een zwarte PLASTIC cooler? zit er ook een fannetje op? :?

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 10:34

hilgo

Clear your mind of can't.

Zwart plastic :? Bij mij is het "gewoon" cpu, koelprut, koeler. Zat wel plastic op mijn koeler maar dat was om de koelprut te beschermen en moet dan ook verwijderd worden. M.a.w.: hoort dat plastic daar wel ?

Discogs

Verwijderd

Ik zou gewoon alle shit er af halen (die "koelplastic" dan) en er koelpasta opsmeren dit werkt het beste want ik denk dat je proc echt te heet wordt met dat plastic dus ff wat koelpasta erop smeren.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het eens proberen zonder dit zwarte plastik.Het plastik is er wel voor gemaakt om precies op de CPU te zitten.

Big_Willy