Crisis? Koop slim op Dagoffer - Op zoek naar een tof cadeau?
Dank, fixed en dit scharen we onder de spel- en tikfoutjes trouwens: Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 41
Deze dan:
reviews: Apple MacBook Pro Retina: pixelperfect?
Stalker: Call of Pripyat
Stalker probeerden we ook te draaien op 2880x1800, maar dat leverde zelfs met de laagste instellingen gemiddeld 22fps op, terwijl er minimaal 14fps werd geproduceerd. Dat is niet speelbaar, maar dat kan ook niet verwacht worden van de GT 650M.
Huh? De tweede keer wordt het zo vermeld alsof het er eerder niet ook over Stalker ging.In Stalker zien we een vergelijkbare resultaten. Het lukt de GT 650M om speelbare framerates te produceren, zij het net.
Overbodige inspringing.[ ]We starten 3DMark 11 om de temperatuur te meten bij flink gpu-gebruik.
[ Voor 16% gewijzigd door PcDealer op 23-06-2012 10:38 ]
De onderste regel van de pluspunten en alle minpunten worden bij mij vet weergegeven, dus zo:
Pluspunten
+ Zeer goed ips-scherm
+ Ongekend hoge resolutie
+ Dun en toch krachtige hardware
Minpunten
- 8GB en upgraden lastig/prijzig
- Wordt warm/luidruchtig bij zware werklasten
- Prijzig
9. Accuduur:
4. Scherm:
Goede review verder, ik heb hem met plezier gelezen
De reviews: Dell Precision M4600: werkpaard met een prijs met 97Whr vergeten?De accu heeft een capaciteit van 95Whr en dat is een flinke hoeveelheid. Sterker nog, we kunnen ons niet herinneren ooit een laptop met grotere accu in handen gehad te hebben.
4. Scherm:
Ik was in de veronderstelling dat tn panels nog steeds sneller waren dan ips panels, maar dat weet ik niet helemaal zeker.Apple heeft voor het eerst bij de MacBook Pro-lijn voor de ips-technologie gekozen. Ips staat voor in-plane switching en ten opzichte van de meer gebruikte tn- of twisted-nematicschermen biedt ips betere kijkhoeken, betere responstijden en een betere kleurweergave.
Bij Schermhelderheid staat het zo raar dat er bij de ene helft wel het merk en typenummer bijstaat en de andere helft niet. Ik wist bijvoorbeeld niet dat Air een laptop had met typenummer 13 2011
. Verder ken ik de Samsung Gamer laptop ook niet, aangezien die zo volgens mij ook niet gemarket wordt.
Bij Cinebench komt hetzelfde overigens weer naar voren. Ziet er nogal onverzorgd uit eigenlijk
.
Bij Cinebench komt hetzelfde overigens weer naar voren. Ziet er nogal onverzorgd uit eigenlijk
- Crap, natuurlijk, aangepast: reviews: Apple MacBook Pro Retina: pixelperfect?Dell Precision M4600: werkpaard met een prijs[/URL] met 97Whr vergeten?
[...]
Ik was in de veronderstelling dat tn panels nog steeds sneller waren dan ips panels, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
- Crap, natuurlijk, aangepast: reviews: Apple MacBook Pro Retina: pixelperfect?
- Dank!
@alex3305: Veel typenummers maken de grafieken onnodig lang en zeggen de meeste lezers ook niet veel. Er zit nog wel wat inconsistentie in het naamgebruik, daar gaan we wat aan doen.
Duidelijk, het hoeven van mij ook niet perse de meeste typenummers te zijn. Misschien is het handig om in deze en toekomstige reviews een 'marketingnaam' te hebben? Zoals bij de Samsung NP900X3C; deze heet eigenlijk Samsung Series 9 (2012). Verder zou ik het dan wel waarderen als voor Air ook gewoon Apple Macbook of in ieder geval Macbook gezet wordt. Alhoewel dat misschien wat lang wordt is het wel mooi consequent gebruik. XPS kent namelijk ook iedereen van Dell
.
Verder staat Samsung Gamer en Samsung Chronos 17 erg raar! Samsung Gamer is namelijk de 2012 (Ivy Bridge) variant van de Chronos 17
.
Verder staat Samsung Gamer en Samsung Chronos 17 erg raar! Samsung Gamer is namelijk de 2012 (Ivy Bridge) variant van de Chronos 17
Er staat in de review dat de Retina Macbook Pro een 2x2 configuratie heeft voor de wifi antenne. Volgens mij moet dit een 3x3 configuratie zijn. Dit is al in de Macbook Pro's sinds de 2011 modellen. 
Bron: http://www.anandtech.com/...-retina-display-review/13
Bron: http://www.anandtech.com/...-retina-display-review/13
Pagina: 1