Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP/Bug] Video's starten niet - OS X Lion

Pagina: 1
Acties:

• KoesBoes
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-11 22:04
Beste Devvers,

Al maanden heb ik een probleem met de video's bij nieuwsberichten . De JW Player is zichtbaar met controls en zwart scherm. Echter als ik op het startsymbool klik gebeurd er niets. Dit is bij 95% van de video's, af en toe werkt het wel.

Dit probleem doet zich voor op mac's thuis, macbook en de macs op het werk. Browsers die ik thuis heb geprobeerd zijn: Safari, Firefox en Chrome. Probleem blijft overal hetzelfde.
Flash player is up-to-date en lokale opslaginstellingen voor "static.tweakers.net" zijn toegestaan.

OSX 10.7.4
Safari 5.1.7
Firefox 13.0.1
Chrome 19.0.1084.56
Flash player 11.3.300.257

Wie o wie weet wat er mis gaat :)

Groetjes,

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ik heb zelf nergens last van. Welke plugins heb je geïnstalleerd?

-edit-

Hmmm ik heb dit net 1x gehad in Chrome, maar daarbij werd de gehele videoplayer niet eens geladen. Opnieuw opstarten heeft het voor mij gefixed. In FF en Safari gaat het tot nu toe zoals het hoort

[ Voor 61% gewijzigd door Misha op 23-06-2012 11:40 ]

• KoesBoes
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-11 22:04
Safari, Chrome en Firefox geen extensies en waar mogelijk geheel uitgeschakeld.
Safari modes "blokkeer pop-upvensters" is ook uitgeschakeld.

Zojuist met het in/uitschakelen van de "blokkeer pop-upvensters" heel even een video kunnen kijken (2x).

Andere sites met JW Player geven geen problemen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Gebruik je een adblocker oid? Misschien dat het blokkeren van doubleclick.net (waar vandaan de voorloopadvertenties van worden geserveerd) de oorzaak kan zijn.

Intentionally left blank

• ixten
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Grappig want bij mij werkt de videoplayer van Tweakers namelijk nooit onder Chrome. Onder Chrome zie ik altijd enkel een zwart vlak met een play knop erop welk niet werkt.

Ik moet altijd, als er video's in nieuwsberichten zijn geplaatst, Firefox opstarten waarbij er wel een afbeelding/eerste frame zal worden weergegeven met play knop. Firefox kan dus de video wel zonder problemen afspelen.

Dit probleem heb ik overigens al heel lang op 2 verschillende linux systemen

Huidig systeem:
Chrome 19.0.1084.56 64bit
Firefox 13.0.1-1 64bit
Flash 11.2.202.236 64bit
Kernel: 3.4.3-1.fc17.x86_64.

Verder nog geen ad blockers en probleem doet zich enkel voor met de Tweakers embedded flash movie player. Verder nog nooit problemen gehad met flash of flash movie players als youtube, skoften, etc.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:39

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Ik heb hier hetzelfde probleem.

Het probleem doet zich echter alléén voor als ik vanuit mijn iGoogle op de Tweakers.net-gadget direct doorklik naar het nieuwsoverzicht. Als ik vervolgens naar de itempagina zelf ga, kan ik de video wél afspelen, en zie ik ook een still i.p.v. een zwart vlak.

Maar ook als ik direct naar het nieuwsoverzicht ga, of vanuit dit topic doorklik, gaat het goed en zie ik direct de still + kan ik de video afspelen :?

Machine: Windows 7 Enterprise 64 bit, probleem doet zich voor zowel met Chrome 20.0.1132.47, als Firefox 13.0.1 als IE 9.0.8112.16421. Ter info, geen van de browsers geven een Javascriptfout in de console of een andere hint dat er 'iets fout gaat', en ik gebruik geen AdBlocker of andere content-blokkerende software.

[ Voor 3% gewijzigd door MrTinux op 06-07-2012 14:42 ]

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Misha
Geen iGoogle meer gebruiken dus :+ Gelukkig lost het probleem zich vanzelf op, gezien Google de stekker uit iGoogle gaat trekken

Zonder dollen: ik heb geen flauw idee hoe dat komt. Misschien dat een van de devvers er wat over kan zeggen :)

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LcQYU.png

Mac OS X 10.6.8, Firefox 14.0, Adblock en Flashblock uitgeschakeld op tweakers.net

• Misha
Hmmm, ik heb dit niet kunnen reproduceren, maar ik zit hier al op 10.7.4. Ik heb hier in mijn omgeving ook niemand met 10.6.8, dus kan niet een soortgelijke situatie creëren. Toevallig nog een meelezende user met 10.6.8? :)

• gandy
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-04 10:39
Ik heb ook dit probleem.

Een workaround heb ik wel: Ik plaats "www." voor de URL, er gebeurt een redirect naar de oorspronkelijke URL (nu zonder "www.") en dan doet de video het wel.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:56
Je zou een VM kunnen aanmaken om het uit te proberen.
Pagina: 1