Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:34
Voor ruim een jaar gebruik ik nu windows phone en ben er erg tevreden over. De huidige telefoon is een pricewatch: Samsung Omnia W i8350 Zwart Deze telefoon bevalt uitstekend.
Ik zou prima nog een jaar met deze telefoon willen doen om te wachten op windows phone 8.

Nu heb ik een abonnement van 32 euro per maand voor 1GB internet en 150 belminuten of smsjes.
Dit kan wel beter dacht ik zo maar wat raden jullie me aan.

Een abonnement voor een jaar zou kunnen maar dan zit ik misschien te lang te wachten op windows phone 8, daar zou ik toch wel redelijk snel naar over willen stappen.

Prepaid heb ik nooit gehad en dus geen ervaringen mee, ook qua prijzen. Verder weet ik nog dat er andere soorten abonnementen zijn zoals bliep maar daar weet ik al helemaal niets van.

Dus in oktober zou ik graag over willen stappen naar windows phone 8. In de tussentijd heb ik dus iets nodig waarbij ik minimaal 500MB per maand heb (meer gebruik ik zelden) 100 belminuten en dan nog wat smsjes.

Verwijderd

Volgens mij is Simyo een optie. Die hebben internetbundels tot 500mb geloof ik en je kunt het abonnement per maand opzeggen.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:59
Simyo of Ben (netwerk: KPN / T Mobile)
Vrijwel alles is hetzelfde, behalve het netwerk.

Simyo bevalt mij prima met mijn iPhone.

Let op dat als je gelijkwaardige abbonementen ziet bij Simpel enzo dat het meestal 2-jaar contracten zijn.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Simyo inderdaad, goed internet van kpn en maandelijks aanpasbaar en opzegbaar. ook een gratis klantenservice

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:20

StrongArmLance

Endless flow

je hebt inderdaad al die dingen, simpel, ben, simyo
ja, prima opties opzich en windows phone is niet extreem internet consuming

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:34
Dat kan natuurlijk ook een abonnement dat maandelijks opzegbaar is. Ontzettend bedankt en zal er eens goed naar kijken. Fijne dag nog :)

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Die adviezen om voorlopig een maandelijks opzegbare SIM-only te nemen lijken me gezien je tevredenheid over je huidige toestel en je wens om straks over te stappen naar Windows 8 zeker hout te snijden.
Pagina: 1