Contract verlenging of nieuw contract, vrije keuze?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.088 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilarisch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 18:21
Ik heb momenteel een relax abonnement bij t-mobile welke over 3 maanden afloopt.
Dit betekent dus dat ik nu al een nieuwe mobiel kan bestellen als ik mijn contract verleng.

Bij het vergelijken van de prijzen zag ik dat ik ongeveer 80 meer voor mijn toestel kwijt ben bij een contract verlenging in vergelijking met een nieuw contract (zelfde toestel en abonnement (nieuw abo heeft wel 30eu aansluitkosten)).
Een nieuw abo is dus 50eu goedkoper.

Dit riep bij mij een aantal vragen op welke ik niet eenduidig kon beantwoorden op de site van t-mobile dan wel de webshop.

1. Kan ik ook een nieuw contract afsluiten bij t-mobile terwijl ik er al een abo heb of moet ik dan verlengen?

2. Als ik 3 maanden eerder een nieuw toestel/abo wil afsluiten moet ik dan voor een verlenging bij mijn huidige provider kiezen of kan ik ook naar een andere provider/ dan wel nieuw abo afsluiten bij mijn huidige provider?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilarisch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 18:21
*KICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Beetje open deur, maar wat zei de klantenservice?

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 07:07
1. Wil je hetzelfde nummer behouden bij dezelfde provider, dan moet je verlengen. Anders moet je eerst je sim omzetten naar prepaid en dan een nieuw contract bij dezelfde provider met nummerbehoud.
2. Je kan nu naar een andere provider met een ingangsdatum over 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Al wat wijzer geworden? Ook mijn Relax-abo loopt volgende maand af, maar nog geen aanbieding van T-mobile gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagleeye220
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-01-2024
Wat je zeker moet weten , is dat ook als je contract verlengt naar ander abbonement is dat je ALLE eventueel opgebouwde tegoeden kwijt bent !!

Legaal stelen noemen ze dat !!

Bewarned

Elke reden om eventueel bij T-mobile te blijven als klant hebben ze dus weg genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:39

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je weet dat je reageert op een topic uit 2012 ? :)

De 3 maanden van dat contract zijn inmiddels al lang voorbij dus ik denk dat we dit topic maar moeten laten rusten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
En daarom doe ik er maar een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.