Toon posts:

Macbook pro 15" met Acer scherm issue

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben even op zoek naar wat advies over een Acer scherm aansluiten.

Ik heb een macbook pro van 2010 en een Acer scherm uit 2007 type : AL 1916W. het is aan elkaar aangesloten doormiddel van een mini DVI converter naar DVI en daarop weer een verlengstuk voor VGA (bij gebrek aan beter) Nu is het zo dat mijn macbook het scherm wel meteen herkend je ziet het type ook staan en je kan de resolutie etc wijzigen. maar! het scherm blijft melden geen signaal te hebben. ik heb alles geprobeerd te googlen maar ik kom nergens. (sidenote scherm werkt prima op mn windows desktop pc)

Vraag: hoe kan het zijn dat hij wel herkend word maar niet aan gaat. mijn muis verdwijnt ook naar de desktop van de acer maar simpelweg geen beeld.

Wie heeft er de gouden tip of een nuttige lead. en als het nou gewoon simpelweg aan mijn Mini DVI ->DVI-> VGA ligt dan weet ik al voldoende maar wil het graag zeker weten voordat ik mijn portemonnee weer moet trekken.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn topic

Groet,

Partrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Ligt gewoon aan je aansluitingen. Probeer een keer met een Mini DP to VGA adapter (eventueel lenen van iemand?)

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair