Leuke pc race game/sim

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 13:28

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Topicstarter
ik ben opzoek naar een leuke pc game die me een tijdje zoet houd,

liefste wil ik iets van carreer doen, rijbewijzen halen oid?
en auto parts unlocken..
het hoeft niet sim sim te zijn, maar ook niet arcade.

Geen f1, de rest is welkom, en wil ook niet maandelijks betalen.. Sorry..

iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-09 07:24
Wat ken je al? want ik kan bijvoorbeeld wel Dirt 2 & 3 zeggen maar als je dat al kent/gespeeld hebt hebben we er natuurlijk weinig aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je hebt zelf al de tag 'racegame' aan je topic gehangen, kijk eens welke spellen daar allemaal al mee getagged zijn: http://gathering.tweakers...cs/forum/108/tag/racegame

Rijbewijzen halen => TDU2
Kijk naar de DiRT-serie, GRID, een willekeurige nieuwe Need for Speed, Driver San Francisco, Blur, Flatout, Ridgeracer, Trackmania etc. Er zijn genoeg spellen, het is echt aan jou om je eigen selectie te maken.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Topicstarter
ben al bekend met de dirt/grid serie.
ben nu nfs world binnentrekken, miss is dat wel leuk. zkr geen serieuze game maar goed.
beetje circuit rijden lijtk me leuk, heb ook welis gtr2/ wtcc gespeeld..

maar die kunne me niet boeien omdat je niet zo carreer achtig mode heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:16
ik rij NFS Shift 1 met een G25 en een custom config file voor de G25 die ik van internet geplukt heb, en dan natuurlijk alle assists uitgeschakeld :)

EDIT: FYI, Shift is met de standaard configuratie namelijk niet te doen met een G25. Want de force feedback van de G25 doet al die spastische bewegingen van het stuur op je scherm na. Zelfs met 80 is die auto dan niet recht te houden, rechte lijnen rijden is dan echt onmogelijk, dat gaat met die custom config veel beter :)

[ Voor 52% gewijzigd door FastFred op 22-06-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Heb zelf TDU2 en een Logitech Driving Force GT, dat alles op m'n PC. Test Drive Unlimited 2 heb ik begin dit jaar tijdens een Steam actie voor weinig aangeschaft, ik meen €6,50. Het is erg leuk met een stuur, vind ik. Je klimt rustig op, rijdt rond op het eiland en komt beetje bij beetje hoger op. Het eiland en de autodealers moet je ook echt ontdekken, erg leuk. De Force Feedback is ook goed, wel met Logitech Profiler software uiteraard.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:53

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik zou inderdaad eens naar TDU2 kijken, heeft zo te zien wel wat je zoekt. Niet echt een carreer, maar wel levelen en steeds betere auto's. Die je vervolgens kunt upgraden, painten etc.

Licenties halen zit er ook in, vooral de laatste zijn best uitdagend omdat die standaard op hardcore zijn. Verder een beetje "the Sims on wheels" zoals ik het zelf noem, maar er zit van alles in.

Met een G25 bijvoorbeeld de Gumpert Apollo op HC mode een circuit rondjassen is in ieder geval erg leuk :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Topicstarter
mij lijkt de race on, en dan de wtcc serie wel leuk.. alleen jammer niet echt een groei carreer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:23
Al wat ouder maar zeker leuk (stuur noodzakelijk) is Richard Burns Rally. Eerst leren rijden en dan je opgedane ervaring proberen te gebruiken.

Hallo

Pagina: 1