Ik zit momenteel met een probleem. Mijn playstation loopt momenteel vrij vaak vast. Vandaag al voor 2de keer binnen 10 minuten. Ik heb het eigenlijk altijd alleen maar met het spel Battlefield 3. Ik ben gewoon aan het spelen en vaak tijdens het ´respawnen´ bevriest het gehele beeld en reageert niks meer van de playstation. Enige wat ik kan doen is de aan-uit knop op voorkant gebruiken. Als ik Fifa bijvoorbeeld speel dan heb ik hier weer geen last van. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Staat je PS3 "ingebouwd" tussen andere componenten oid.
Wellicht een hitte probleem...
Of je harddisk begint het te begeven
Wellicht een hitte probleem...
Of je harddisk begint het te begeven
Nou ik was dus eerder ook al bang voor een hitteprobleem omdat hij in mijn tv meubel stond. Dat heb ik dus al veranderd. Hij staat nu "vrij'' op het meubel en heb zon standaard met zon ingebouwde koeler gekocht maar hij wordt wel warm maar lijkt alleen maar erger te worden?
Maar ik vind het vooral vreemd dat het bij BF3 eigenlijk alleen maar is en niet met bijvoorbeeld Fifa?
Maar ik vind het vooral vreemd dat het bij BF3 eigenlijk alleen maar is en niet met bijvoorbeeld Fifa?
Je hebt kans dat BF3 wat meer van je systeem vraagt dan Fifa. In Fifa zitten naar ik weet geen tanks 
Wel op gaan passen nu, als je PS3 gaat haperen heb je kans dat ie binnenkort een YLOD gaat geven.
Wel op gaan passen nu, als je PS3 gaat haperen heb je kans dat ie binnenkort een YLOD gaat geven.
Wellicht moet de ps3 voor dat spel meer rekenen, en wordt hij daarom warmer.
Zit er misschien veel stof in de ventilators.
Zit er misschien veel stof in de ventilators.
Kan ook een bug in het spel zijn, dat er bijvoorbeeld een memoryleak is (loopt je geheugen vol, en dan loopt ie vast).
Uiteraard kan het ook iets anders zijn, maar gezien je het alleen bij BF3 hebt denk ik eerder aan een bug ingame dan aan faalende hardware.
Artefacts of een fan die op 100% gaat joelen en je console dan uitschakeld (rode standby led) is vaak een indicatie van oververhitting/opkomende YLOD (= Yellow Led of Death).
Dooie/sterfende HDD kun je vastlopers krijgen.
Een gewone "freeze" ingame, bij 1 bepaalde game is vaak een bug in die game.
*edit en edit 2....falende spelling
*
Uiteraard kan het ook iets anders zijn, maar gezien je het alleen bij BF3 hebt denk ik eerder aan een bug ingame dan aan faalende hardware.
Artefacts of een fan die op 100% gaat joelen en je console dan uitschakeld (rode standby led) is vaak een indicatie van oververhitting/opkomende YLOD (= Yellow Led of Death).
Dooie/sterfende HDD kun je vastlopers krijgen.
Een gewone "freeze" ingame, bij 1 bepaalde game is vaak een bug in die game.

[ Voor 6% gewijzigd door Nemesizz op 22-06-2012 15:19 ]
Probeer t anders met een nieuwe save game. Of opnieuw BF3 installeren.
offtopic:
[quote]Nemesizz schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:18:
*
[/quote]
Dooie/stervende HDD kun je vastlopers krijgen.
[/quote]
Heb er nog eentje voor je

[/quote]
[/quote]
[ Voor 12% gewijzigd door henri8096 op 22-06-2012 15:25 ]
--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
Okee nou is wel erg vervelend. Ik zal het wel even in de gaten houden nog want ik zou niet weten wat ik er anders momenteel aan kan doen?
henri8096 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:22:
Probeer t anders met een nieuwe save game. Of opnieuw BF3 installeren.
offtopic:
*edit en edit 2....falende spelling*
[/quote]
[/quote]
offtopic:
M'n spelling is echt vreselijk vandaag lol, kan ik maar beter aan de computer overlaten want het echt te erg voor woorden vandaag
M'n spelling is echt vreselijk vandaag lol, kan ik maar beter aan de computer overlaten want het echt te erg voor woorden vandaag
Zoals Henri zegt, misschien even BF3 opnieuw installeren (lijkt me dat die game wel een installer heeft).
Soms wil gamedata corrupt raken na een patch of iets dergelijks, en dan kan een herinstall van de gamedata nog wel eens werken (moet de game wel weer opnieuw gepatched worden, maar dat gaat automatisch).
Maar nogmaals, als alleen BF3 het heeft, denk ik toch dat je het daar moet zoeken, en nog niet zozeer in de console zelf. Probeer anders meerdere games te testen (neem aan dat je meer games hebt dan alleen BF3 en Fifa?).
Pagina: 1