Vraag met betrekking tot het aanbieden van een ruimte

Pagina: 1
Acties:
  • 461 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49
Beste Staff/Mods,

Binnen nu en een aantal dagen gaat mijn huidige huisgenoot verhuizen. De huurbaas is hiermee op zoek naar een nieuwe huurder voor deze kamer. Om de situatie verder te schetsen: Het is een studentenhuis met verschillende verdiepingen, maar wel een eigen opgang. Hierbij deel ik mijn verdieping samen met de vertrekkende huisgenoot.

Nu maakt het de huurbaas praktisch niet uit wat hij er voor in de plaatst krijgt, als het maar verhuurd is. Zelf zou ik het fijn vinden om hier meer inspraak in te hebben, maar dat heb ik helaas niet. De enige mogelijkheid die ik krijg is het zelf proberen te vinden van een nieuwe huurder.

Nu zit ik zelf met grote regelmaat op Tweakers en dacht daarom, zou het niet tof zijn om een mede-tweaker als huisgenoot te hebben! :P Maar goed, hoe maak ik dat kenbaar: In een topic is namelijk niet toegestaan. How about: vraag en aanbod (het aanbieden van een dienst, waarbij de keuze er dan niet tussenstaat).

Nu is mijn vraag dus, is het toegestaan om een dergelijke advertentie in het vraag en aanbod gedeelte te plaatsen? Zo ja, hoe kan ik dit het beste doen? (dienst/product etc.). Zo nee, is hier een andere mogelijkheid voor op Tweakers?

Mocht het nodig zijn eerst bepaalde gegevens te overleggen richting de staff/mods van Tweakers, dan is dat uiteraard geen enkel probleem. :)

Barktus

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Of je toestemming krijgt of niet, je had op z'n minst al je signature kunnen aanpassen.
Huisgenoot gezocht omgeving $plaatsnaam, DM voor meer info!
Mocht het niet toegestaan zijn, dan staat het nog wel onder elke post die je doet en gedaan hebt.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
Inderdaad daar had ik nog niet bij stil gestaan, in ieder geval bedankt voor je tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:06
In principe verkoop je zelf niets, en bied je geen dienst aan.

Je kunt anders wel een topic aanmaken waarin je de discussie opstart of een kamer v&a op Tweakers gewenst is.

Gratis tip: haal die middelvinger weg

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
Tens schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:11:
In principe verkoop je zelf niets, en bied je geen dienst aan.

Je kunt anders wel een topic aanmaken waarin je de discussie opstart of een kamer v&a op Tweakers gewenst is.

Gratis tip: haal die middelvinger weg
Daarom heb ik dit topic ook aangemaakt ;)

Wat betreft de signature: Bij het plaatsen in de signature zal de huidige verdwijnen en pas weer terugkomen wanneer de aanpassing niet meer van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Oftewel topic verder met rust laten en door de crew laten oppakken, mensen!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
We hebben geen categorie voor kamers/woningen. Antwoord is dus : neen, helaas. Niet in V&A. Maar je zou een topic in SG kunnen overwegen. :)

[ Voor 28% gewijzigd door zeef op 22-06-2012 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
zeef schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:10:
We hebben geen categorie voor kamers/woningen. Antwoord is dus : neen, helaas. Niet in V&A. Maar je zou een topic in SG kunnen overwegen. :)
Okee, dat is dan helaas niet anders. Als ik het goed begrijp zou ik een topic kunnen openen in SG waarin ik het een en ander over de kamer vertel en meld dat deze te huur komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Van mij mag je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
Top, ga ik dat vanavond doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 21:48
Het forum is niet bedoeld voor het aanbieden of vragen van goederen of diensten. Hoe je het wendt of keert, dit komt op het aanbieden van woonruimte aan. Er is ook met recht geen voordeel voor de community of interessante discussie te voorzien dus ik zie er echt geen ruimte voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
Rukapul schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:19:
Het forum is niet bedoeld voor het aanbieden of vragen van goederen of diensten. Hoe je het wendt of keert, dit komt op het aanbieden van woonruimte aan. Er is ook met recht geen voordeel voor de community of interessante discussie te voorzien dus ik zie er echt geen ruimte voor.
Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Blijkbaar was de baas van SG het niet met me eens. Ik zou hem in je sig zetten.

[ Voor 70% gewijzigd door zeef op 22-06-2012 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zou trouwens iets meer info in je sig zetten: 'omgeving Rotterdam' en 'huisgenoot' zijn beide behoorlijk brede begrippen. Gouda west of Coolsingel; eigen kamer in studentenhuis, in 10-kamer herenhuis of delen van een bed ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.