Hi all,
ik probeer uit te vinden waarom ik met nbtstat wel output krijg in cmd, maar niet in de console app waar ik momenteel mee bezig ben.
Ik probeer de output direct op het scherm te krijgen, of naar een test bestand weg te schrijven, maar beide opties geven geen resultaat.
nbtstat kan wel worden gevonden, volgens mij voert hij ook wel wat uit aangezien het een aantal seconden erg stil blijft op het scherm, waarna nbtstat stopt zonder het weergeven van informatie.
Hier de functie die ik momenteel gebruik:
Iemand mischien een tip ?
ik probeer uit te vinden waarom ik met nbtstat wel output krijg in cmd, maar niet in de console app waar ik momenteel mee bezig ben.
Ik probeer de output direct op het scherm te krijgen, of naar een test bestand weg te schrijven, maar beide opties geven geen resultaat.
nbtstat kan wel worden gevonden, volgens mij voert hij ook wel wat uit aangezien het een aantal seconden erg stil blijft op het scherm, waarna nbtstat stopt zonder het weergeven van informatie.
Hier de functie die ik momenteel gebruik:
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| void nbtstat() { string user_input, lookup_again; do { system("cls"); cout << "\nEnter URL or IP: "; cin.ignore(256,'\n'); getline(cin, user_input); user_input.erase(remove_if(user_input.begin(), user_input.end(), IsSpaceOrCR), user_input.end()); system("cls"); // Without the redirection to test.txt, the screen stays empty in the app. system(("C:\\Windows\\System32\\nbtstat.exe -A " + user_input + " > %TEMP%\\test.txt").c_str()); system("pause"); // Only for debugging purpose. cout << "Done." << endl; cout << "\nTry again?" << endl; cout << "\n(Y)es or (N)o: "; cin >> lookup_again; } while(lookup_again=="Y" || lookup_again=="Yes" || lookup_again=="y" || lookup_again=="yes"); } |
Iemand mischien een tip ?