Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[v&a/feat] Abonneren op verkopers.

Pagina: 1
Acties:

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11 20:03
Ik zou mij graag willen abonneren op vraag en aanbod verkopers, sommige hebben vaak leuke aanbiedingen maar regelmatig vis ik achter het net omdat ik de advertenties te laat zie.

Een geautomatiseerd mailtje zou perfect zijn als ze een advertentie plaatsen.

Ik weet dat het misschien een beetje overbodige luxe is maar niet geschoten is altijd mis.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Pak de V&A RSS (http://tweakers.net/feeds/va.xml) en gebruik een RSS lezer die automatisch een email stuurt naar jouw emailadres.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Sunrise
Outerspace schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:29:
Pak de V&A RSS (http://tweakers.net/feeds/va.xml) en gebruik een RSS lezer die automatisch een email stuurt naar jouw emailadres.
Dit is vrij nieuw voor mij, voordat ik mij erin verdiep kan ik bij de RSS lezer instellen dat ie een mail stuurt als een bepaalde user iets te koop aanbiedt?

Liever zie ik gewoon een optie ingebakken in tweakers natuurlijk, ik heb geen idee wat voor druk dat op de mailserver zou leggen, misschien een limiet van 3 verkopers anders loopt het misschien uit de hand. In mijn geval gaat het maar over 1 verkoper dus aan zo'n limiet zou ik mij niet storen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

FunkySmell schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:06:
[...]

Dit is vrij nieuw voor mij, voordat ik mij erin verdiep kan ik bij de RSS lezer instellen dat ie een mail stuurt als een bepaalde user iets te koop aanbiedt?
Bij elke verandering aan de pagina (nieuwe advertentie) wordt jij op de hoogte gebracht.
Liever zie ik gewoon een optie ingebakken in tweakers natuurlijk, ik heb geen idee wat voor druk dat op de mailserver zou leggen, misschien een limiet van 3 verkopers anders loopt het misschien uit de hand. In mijn geval gaat het maar over 1 verkoper dus aan zo'n limiet zou ik mij niet storen.
vziw niet mogelijk, maar een devver kan jou van een beter antwoord voorzien :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

FunkySmell schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:06:
[...]

Wat voor e-mailprogramma gebruik je op dit moment? Outlook, GMail?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:48

samo

yo/wassup

Anders kan je kijken naar het geniale [ur=http://ifttt.com]IfThisThanThat[/url], waar je een RSS-feed en een emailaccount kan instellen, en deze koppelen.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Sunrise
BtM909 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:57:
[...]

Wat voor e-mailprogramma gebruik je op dit moment? Outlook, GMail?
Hotmail online.

IfThisThanThat,

Ziet er interessant/handig uit, zodra ik tijd heb verdiep ik mij erin.
Pagina: 1