“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Zet het volume op je HTPC eens op vol en vergelijk dan nog eens 
Decoder heeft ook een aparte volume instelling trouwens.
Overigens ga ik er zelfs vanuit dat je op die Marantz het ingangsniveau per bron ook kunt afregelen, dus ik denk dat je gewoon wat met de instellingen moet gaan prutsen op alle drie de apparaten
Decoder heeft ook een aparte volume instelling trouwens.
Overigens ga ik er zelfs vanuit dat je op die Marantz het ingangsniveau per bron ook kunt afregelen, dus ik denk dat je gewoon wat met de instellingen moet gaan prutsen op alle drie de apparaten
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dit.The Eagle schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:11:
Zet het volume op je HTPC eens op vol en vergelijk dan nog eens
Pc volume staat op het maximum terwijl het decoder volume op de helft staat. Zoals ik zei, aan de recieven ligt het niet want ik had het probleem vroeger ook al. Kan dit een XBMC issue zijn?
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Dat weet je snel genoeg als je even de moeite neemt een ander stuk software dan XBMC te gebruiken.CK3v1N schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:58:
Pc volume staat op het maximum terwijl het decoder volume op de helft staat. Zoals ik zei, aan de recieven ligt het niet want ik had het probleem vroeger ook al. Kan dit een XBMC issue zijn?
Aannames zijn fataal.
15dB geeft geen absolute versterking aan maar de relatieve versterking totdat x procent thd wordt bereikt. Ieder device kan dus een ander signaalniveau en geluidsdruk hebben bij dezelfde dB instelling.
[ Voor 4% gewijzigd door Oyster op 23-06-2012 12:07 ]
Pagina: 1