Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aantal topics verkeerd weergegeven in Active Topics

Pagina: 1
Acties:

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:26

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Ik heb op mijn account onder chrome enkele problemen met sommige topics. Het wisselt maar als ik ze open zie ik heel kort het topic en dan flits een foutmelding van chrome zonder mededeling.

Ik heb het nu af en toe al gehad maar 1x op f5 en het was klaar. Alleen nu kom ik met het grappige plaatjes topic in de HK het constant tegen. In mijn active topics komt het topic telkens terug maar als ik hem open dan doet hij beschreven zoals bovenstaande. Als ik kijk in chrome naar wat de verwijzing is dan zie ik dat op pagina 19 de link staat naar pagina 18 en last werkt niet en eigenlijk werkt geen enkele verwijzing in het topic. Alle links naar het topic lijken niet overeen te komen met de daadwerkelijke pagina.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/T7x2x5s3jslKpzWy7j9eAFNX/full.png

Ik had dit gisteravond ook al in het android post je homescreen topic maar nu werkt die weer.

Cache al volledig gewist en cookies idem. Flashblock aan en uit werkt niet en eigenlijk weet ik niet waar het aan ligt :X Instelling is op 150 post per page. Ik draai de laatste dev versie van Chrome: "21.0.1180.4 dev-m"

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:35

crisp

Devver

Pixelated

Als ik kijk in chrome naar wat de verwijzing is dan zie ik dat op pagina 19 de link staat naar pagina 18
pagina 19 is /18 in de url, dus dat is normaal
Ik draai de laatste dev versie van Chrome: "21.0.1180.4 dev-m"
De hamvraag is natuurlijk: heb je het ook met de gewone versie van Chrome? ;)

Intentionally left blank

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:26

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Fuck dat nog niet geprobeerd :+ en inderdaad dat is dus weg :X Hij werkt dan wel gewoon.

Gewoon wachten dus totdat hij gefixed is :')

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker