Ik snap hier helemaal niks van. Dit gebeurt me de laatste week ongeveer dagelijks, gek genoeg elke keer laat in de avond tot nu toe. Wat er gebeurt is al volgt: mijn internet stopt met werken, ik kan geen enkele site meer openen want die blijft onbeperkt laden. MAAR als ik facebook open heb staan, dan blijft de chat gewoon werken! Mijn berichten komen aan en mensen reageren.. Daarnaast zegt de computer ook gewoon dat alles hoort te werken!
Het is in meerdere browsers zo, en sites maken ook geen verschil, echt alleen facebook chat blijft werken. Als je problemen oplossen doet bij de netwerk knop rechtsonder geeft hij ook aan dat alles hoort te werken.
Het is NIET op te lossen door: browsers te herstarten, of windows uit te loggen in in te loggen. De enige manier om het op te lossen is de computer GEHEEL overnieuw opstarten. Erg vreemd toch??
Hoe dan ook, een plaatje zegt meer dan woorden, dus:

(na herstart browsers)
Het is in meerdere browsers zo, en sites maken ook geen verschil, echt alleen facebook chat blijft werken. Als je problemen oplossen doet bij de netwerk knop rechtsonder geeft hij ook aan dat alles hoort te werken.
Het is NIET op te lossen door: browsers te herstarten, of windows uit te loggen in in te loggen. De enige manier om het op te lossen is de computer GEHEEL overnieuw opstarten. Erg vreemd toch??
Hoe dan ook, een plaatje zegt meer dan woorden, dus:

(na herstart browsers)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 00:27 ]