Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dit systeem vooral gaan gebruiken om games te spelen, ik hoef spellen niet op high of ultra te kunnen spelen maar ik wil toch wel graag op medium vloeiend recente games kunnen spelen. Daarnaast ook voor studie en werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil niet meer dan €700,- tot €750,- euro uitgeven, dit is inclusief een 20"+ monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben zeer slecht op de hoogte van wat ik het beste zou kunnen gebruiken voor mijn eisen, ik hoop dat jullie mij op weg zouden kunnen helpen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Gezien het feit dat de PC op mijn slaapkamer komt te staan is het van belang dat deze (redelijk) stil en koel is, verder heb ik qua grootte en energieverbruik geen eisen.
Zelf ben ik tot het volgende gekomen:
pricewatch: AMD Phenom II X4 965 Black Edition
pricewatch: Asrock 960GM-GS3 FX
pricewatch: Sapphire HD7850 2GB GDDR5
pricewatch: G.Skill Ares F3-1333C9D-16GAO
pricewatch: Samsung EcoGreen F3 HD105SI, 1TB
pricewatch: Sony Optiarc AD-7280S Zwart
pricewatch: Arctic Cooling Fusion 550R
pricewatch: Cooltek K3 Evolution
Ik hoop dat er mensen zijn die mij wijzen op eventuele problemen waar ik tegenaan zou kunnen lopen, ik ben zelf nogal een beginner op dit gebied.
Alvast hartelijk bedankt voor eventuele tips!
Ik wil dit systeem vooral gaan gebruiken om games te spelen, ik hoef spellen niet op high of ultra te kunnen spelen maar ik wil toch wel graag op medium vloeiend recente games kunnen spelen. Daarnaast ook voor studie en werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil niet meer dan €700,- tot €750,- euro uitgeven, dit is inclusief een 20"+ monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben zeer slecht op de hoogte van wat ik het beste zou kunnen gebruiken voor mijn eisen, ik hoop dat jullie mij op weg zouden kunnen helpen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Gezien het feit dat de PC op mijn slaapkamer komt te staan is het van belang dat deze (redelijk) stil en koel is, verder heb ik qua grootte en energieverbruik geen eisen.
Zelf ben ik tot het volgende gekomen:
pricewatch: AMD Phenom II X4 965 Black Edition
pricewatch: Asrock 960GM-GS3 FX
pricewatch: Sapphire HD7850 2GB GDDR5
pricewatch: G.Skill Ares F3-1333C9D-16GAO
pricewatch: Samsung EcoGreen F3 HD105SI, 1TB
pricewatch: Sony Optiarc AD-7280S Zwart
pricewatch: Arctic Cooling Fusion 550R
pricewatch: Cooltek K3 Evolution
Ik hoop dat er mensen zijn die mij wijzen op eventuele problemen waar ik tegenaan zou kunnen lopen, ik ben zelf nogal een beginner op dit gebied.
Alvast hartelijk bedankt voor eventuele tips!