Ik heb onlangs een topic geopend met de vraag wat nou het beste is voor mij. Daar is uit gekomen dat een desktop met dit budget toch ''beter'' is, omdat de performance in deze prijsklasse gewoon stukken beter is dan een laptop. Ook kan ik componenten upgraden/vervangen, wat wel weer erg handig is natuurlijk... (Allemaal nogal wiedes.) Nou ben ik niet van plan zelf een desktop te bouwen, maar wil ik graag een pre-built pc aanschaffen. Edit: men heeft me overgehaald, zelf samenstellen is veel voordeliger en ik kan de webshop laten assembleren
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er mee beeldbewerken (Adobe Ai, PS, etc, amateuristisch), downloaden, licht gamen (BF Heroes, LoL, evt. GTA IV), interneppen en veel multitasken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt rond de 650 euro. Toetsenbord en muis moeten hierbij zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alleen monitor, verder niks.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Liever geen Packard Hell, echt te veel slechte verhalen gehoord daarover qua kwaliteit.
Mijn eisen lijken mij prima te doen voor dit budget. . Suggestie's voor toetsenbord/muis zijn ook gewenst!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er mee beeldbewerken (Adobe Ai, PS, etc, amateuristisch), downloaden, licht gamen (BF Heroes, LoL, evt. GTA IV), interneppen en veel multitasken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt rond de 650 euro. Toetsenbord en muis moeten hierbij zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alleen monitor, verder niks.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Liever geen Packard Hell, echt te veel slechte verhalen gehoord daarover qua kwaliteit.
Mijn eisen lijken mij prima te doen voor dit budget. . Suggestie's voor toetsenbord/muis zijn ook gewenst!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 18:45 ]